Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior Office Manager - Asistent/ka riaditeľa s miestom výkonu práce Humenné
STARSTAFF, s.r.o.
Miesto práce
Humenné, okres Humenné, okres Snina, okres Vranov nad Topľou, okres Michalovce
Humenné, okres Humenné, okres Snina, okres Vranov nad Topľou, okres Michalovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP - ihneď po úspešnom absolvovaní pohovoru
ASAP - ihneď po úspešnom absolvovaní pohovoru
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Zodpovednosť za kontinuálny chod kancelárie riaditeľa spoločnosti
- Vedenie recepcie stredne veľkej kancelárie personálnej spoločnosti
- Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie stretnutí v zasadačkách.
- Uvítanie, uvádzanie a poskytovanie občerstvenia a informácií návštevám
- Zabezpečovanie komfortu pre hosti (upratovanie zasadačiek + dopĺňanie pohárov, min.vôd,varenie kávy, čaju atď. )
- Práce vykonávané autom po celej Slovenskej republike
- Zabezpečovanie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania
- Služobné cesty v rámci V4
- Zabezpečovanie a vykonávanie drobných nákupov (občerstvenie, ovocie atď.)
- Tel. komunikácia s klientmi, evidencia a spracovanie pošty, styk s úradmi, organizácia stretnutí
- Administratívna práca - skenovanie, kopírovanie, tlač, príprava dokumentov na podpis
- Archivácia dokumentov
- Vedenie pokladne riaditeľa spoločnosti
- Čiastočná administratívna podpora ostatných členov manažmentu spoločnosti
- Zodpovednosť za dosahovanie prevádzkových cieľov
- Aktívne oslovovanie nových klientov, administratívna podpora pri ich akvizícií a nastavovaní procesov v rámci nových projektov
- Zodpovednosť za správne vykonanú prácu svojich podriadených zamestnancov
- Dohľad, celodenná starostlivosť, pomoc a podpora pre zverených zamestnancov
- Dohľad a aktívne riešenie vzniknutých situácii v rámci spoločnosti a spolupráca pri ich riešení naprieč spoločnosťou.
- Dohľad a riešenie objednávok a prideľovania ochranných pomôcok
- Dohľad, riešenie, zabezpečovanie a sledovanie priebehu realizovaných pridelených zákaziek a evidencia v informačnom systéme
- Vykonávanie zadaných úloh podľa pokynov nadriadeného pracovníka
- Aktuálny reporting smerom na nadriadeného pracovníka a v rámci spoločnosti
- Dohľad a samostatné vybavenie požiadaviek zamestnancov
- Dohľad a samostatné vybavenie telefonátov
- Dohľad a elektronická archivácia dokumentov spoločnosti (skenovanie dokumentov)
- Dohľad a zodpovednosť za vozový park spoločnosti a s tým súvisiacu administratívnu a operatívnu oblasť
- Dohľad a zodpovednosť za telekomunikačné služby operátorov a s tým súvisiacu administratívnu a operatívnu oblasť
- Udržiavanie klientov, rozvoj a riadenie vzťahov s existujúcimi klientmi
- Prezentácia spoločnosti
- Denná operatíva podľa potreby, úlohy od vedenia spoločnosti
- Zodpovednosť za kontinuálny chod kancelárie riaditeľa spoločnosti
- Vedenie recepcie stredne veľkej kancelárie personálnej spoločnosti
- Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie stretnutí v zasadačkách.
- Uvítanie, uvádzanie a poskytovanie občerstvenia a informácií návštevám
- Zabezpečovanie komfortu pre hosti (upratovanie zasadačiek + dopĺňanie pohárov, min.vôd,varenie kávy, čaju atď. )
- Práce vykonávané autom po celej Slovenskej republike
- Zabezpečovanie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania
- Služobné cesty v rámci V4
- Zabezpečovanie a vykonávanie drobných nákupov (občerstvenie, ovocie atď.)
- Tel. komunikácia s klientmi, evidencia a spracovanie pošty, styk s úradmi, organizácia stretnutí
- Administratívna práca - skenovanie, kopírovanie, tlač, príprava dokumentov na podpis
- Archivácia dokumentov
- Vedenie pokladne riaditeľa spoločnosti
- Čiastočná administratívna podpora ostatných členov manažmentu spoločnosti
- Zodpovednosť za dosahovanie prevádzkových cieľov
- Aktívne oslovovanie nových klientov, administratívna podpora pri ich akvizícií a nastavovaní procesov v rámci nových projektov
- Zodpovednosť za správne vykonanú prácu svojich podriadených zamestnancov
- Dohľad, celodenná starostlivosť, pomoc a podpora pre zverených zamestnancov
- Dohľad a aktívne riešenie vzniknutých situácii v rámci spoločnosti a spolupráca pri ich riešení naprieč spoločnosťou.
- Dohľad a riešenie objednávok a prideľovania ochranných pomôcok
- Dohľad, riešenie, zabezpečovanie a sledovanie priebehu realizovaných pridelených zákaziek a evidencia v informačnom systéme
- Vykonávanie zadaných úloh podľa pokynov nadriadeného pracovníka
- Aktuálny reporting smerom na nadriadeného pracovníka a v rámci spoločnosti
- Dohľad a samostatné vybavenie požiadaviek zamestnancov
- Dohľad a samostatné vybavenie telefonátov
- Dohľad a elektronická archivácia dokumentov spoločnosti (skenovanie dokumentov)
- Dohľad a zodpovednosť za vozový park spoločnosti a s tým súvisiacu administratívnu a operatívnu oblasť
- Dohľad a zodpovednosť za telekomunikačné služby operátorov a s tým súvisiacu administratívnu a operatívnu oblasť
- Udržiavanie klientov, rozvoj a riadenie vzťahov s existujúcimi klientmi
- Prezentácia spoločnosti
- Denná operatíva podľa potreby, úlohy od vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie moderné priestory
- mobilný telefón
- laptop + internet
- služobné motorové vozidlo
- zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy
- ponúkame Vám prácu v dynamickom prostredí s množstvom priestoru na sebarealizáciu
- rozšírenie vlastných skúseností vďaka práci v kontinuálne rastúcej spoločnosti
- mobilný telefón
- laptop + internet
- služobné motorové vozidlo
- zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy
- ponúkame Vám prácu v dynamickom prostredí s množstvom priestoru na sebarealizáciu
- rozšírenie vlastných skúseností vďaka práci v kontinuálne rastúcej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu.
Kandidát svojim podpisom dobrovoľne udeľuje spoločnosti STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Seberíniho 1, 821 03 Bratislava (ďalej len STARSTAFF), súhlas so správou, spracovaním a uchovaním svojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z v nasledovnom znení: „Týmto prehlasujem, že všetky údaje, ktoré som uviedol/uviedla vo svojom životopise a v žiadosti o zamestnanie, som poskytol/poskytla spoločnosti STARSTAFF dobrovoľne a sú pravdivé. Zároveň súhlasím s evidenciou a spracovaním poskytnutých údajov oprávnenými osobami STARSTAFF za účelom a v rozsahu, ktorý je potrebný pre realizáciu výberového konania na pracovnú pozíciu, o ktorú sa uchádzam, alebo na účel zavedenia predzmluvných vzťahov podľa podľa §10 ods. 3 písm. b) zákon č. 122/2013 Z.z. Tento súhlas udeľujem na dobu určitú, ktorá uplynie dňom keď mi spoločnosť STARSTAFF sprostredkuje vhodné zamestnanie a uplynie garančná doba voči budúcemu zamestnávateľovi vyplývajúca zo zmluvných podmienok medzi STARSTAFF a budúcim zamestnávateľom, alebo dňom, kedy požiadam o likvidáciu svojich osobných údajov, ako aj v prípade, že poskytnuté údaje nebudú môcť byť zaktualizované. V prípade odvolania tohto súhlasu, alebo uplynutí lehoty, alebo v prípade, že poskytnuté údaje nebudú môcť byť zaktualizované, spoločnosť STARSTAFF osobné údaje, ktoré o mne získala, bezodkladne zlikviduje. Spoločnosť STARSTAFF ma poučila o právach vyplývajúcich z § 28 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č.90/2005 Z.z a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny.“
Poučenie: V zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Seberíniho 1, 821 03 Bratislava, nebude uchovávať osobne údaje o uchádzačovi, ktorého žiadosť o zamestnanie bola zamietnutá. Osobne údaje tohto uchádzača budú zlikvidovane najneskôr do 30dni od ich obdržania.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu.
Kandidát svojim podpisom dobrovoľne udeľuje spoločnosti STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Seberíniho 1, 821 03 Bratislava (ďalej len STARSTAFF), súhlas so správou, spracovaním a uchovaním svojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z v nasledovnom znení: „Týmto prehlasujem, že všetky údaje, ktoré som uviedol/uviedla vo svojom životopise a v žiadosti o zamestnanie, som poskytol/poskytla spoločnosti STARSTAFF dobrovoľne a sú pravdivé. Zároveň súhlasím s evidenciou a spracovaním poskytnutých údajov oprávnenými osobami STARSTAFF za účelom a v rozsahu, ktorý je potrebný pre realizáciu výberového konania na pracovnú pozíciu, o ktorú sa uchádzam, alebo na účel zavedenia predzmluvných vzťahov podľa podľa §10 ods. 3 písm. b) zákon č. 122/2013 Z.z. Tento súhlas udeľujem na dobu určitú, ktorá uplynie dňom keď mi spoločnosť STARSTAFF sprostredkuje vhodné zamestnanie a uplynie garančná doba voči budúcemu zamestnávateľovi vyplývajúca zo zmluvných podmienok medzi STARSTAFF a budúcim zamestnávateľom, alebo dňom, kedy požiadam o likvidáciu svojich osobných údajov, ako aj v prípade, že poskytnuté údaje nebudú môcť byť zaktualizované. V prípade odvolania tohto súhlasu, alebo uplynutí lehoty, alebo v prípade, že poskytnuté údaje nebudú môcť byť zaktualizované, spoločnosť STARSTAFF osobné údaje, ktoré o mne získala, bezodkladne zlikviduje. Spoločnosť STARSTAFF ma poučila o právach vyplývajúcich z § 28 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č.90/2005 Z.z a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny.“
Poučenie: V zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Seberíniho 1, 821 03 Bratislava, nebude uchovávať osobne údaje o uchádzačovi, ktorého žiadosť o zamestnanie bola zamietnutá. Osobne údaje tohto uchádzača budú zlikvidovane najneskôr do 30dni od ich obdržania.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Expert
Personalistika - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovné miesta obsadzujeme na doplnenie nášho tímu.
Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorému nie je cudzia:
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- vysoká flexibilita
- ochota a schopnosť samostatne pracovať
- schopnosť rýchlo sa učiť
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy
- zodpovednosť
- práca nadčas
- aktívny vodič
- znalosť cudzieho jazyka umožňujúca vedenie obchodného rokovania
- vysoké pracovné nasadenie, orientácia na výsledok
- výborné vyjednávacie a argumentačné schopnosti
- ochota cestovať
Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorému nie je cudzia:
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- vysoká flexibilita
- ochota a schopnosť samostatne pracovať
- schopnosť rýchlo sa učiť
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy
- zodpovednosť
- práca nadčas
- aktívny vodič
- znalosť cudzieho jazyka umožňujúca vedenie obchodného rokovania
- vysoké pracovné nasadenie, orientácia na výsledok
- výborné vyjednávacie a argumentačné schopnosti
- ochota cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava je mladou a dynamicky sa rozvíjajúcou personálnou agentúrou momentálne pôsobiacou na trhu predovšetkým v Slovenskej republike. Prostredníctvom svojich dcérskych spoločnosti však expandujeme nie len v rámci SR, ale pripravuje aj otvorenie pobočiek v zahraničí. Za účelom skvalitňovania svojich služieb, či už pre klientov alebo zamestnancov prijímame do svojich radov len tých najlepších, aby sme mohli dodať služby v najvyššej požadovanej kvalite.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3143535
Dátum zverejnenia: 27.7.2017
2017-07-27
lokalita: Humenné, okres Humenné, okres Snina, okres Vranov nad Topľou, okres Michalovce Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: STARSTAFF, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou