Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný a produktový manažér
STAPRO SLOVENSKO s.r.o.
Miesto práce
Hroncova 3, Košice
Hroncova 3, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívne vyhľadáva a získava nových zákazníkov v segmente zdravotníctva
- zabezpečuje starostlivosť o pridelených existujúcich zákazníkov
- zabezpečuje a koordinuje činnosti súvisiace s obchodným vzťahom k zákazníkovi v celom procese predaja
- monitoruje, analyzuje a hodnotí trh (trhový potenciál, konkurenciu, zákazníkov, produkty, služby, vývojové trendy trhu a potreby)
- identifikuje potreby a možnosti pre zlepšenie obchodných aktivít a kvality výkonu
- spracováva požiadavky zákazníkov
- spracováva podnety zákazníkov na rozvoj aplikácií
- monitoruje, spracováva a vyhodnocuje spokojnosť s produktami u pridelených existujúcich zákazníkov
- generuje predpísané reporty a správy
- pripravuje zákaznícke ponuky, zmluvy a príslušné dokumenty
- pravidelne reportuje vedúcemu oddelenia
- vybavuje reklamácie zákazníkov v kooperácii s príslušnými oddeleniami
- pripravuje podklady na fakturáciu
- monitoruje stav vybraných produktov a aktívne sa podieľa na ich ďalšom rozvoji
- zodpovedá za celkový stav vybraných produktov a monitoruje spokojnosť užívateľov s využívaním jednotlivých funkčných vlastností produktov
- zúčastňuje sa na strategickom plánovaní a rozvoji vybraných produktov
- aktívne prezentuje vybrané produkty u zákazníkov na rôznych podujatiach, konferenciách a seminároch
- zabezpečuje starostlivosť o pridelených existujúcich zákazníkov
- zabezpečuje a koordinuje činnosti súvisiace s obchodným vzťahom k zákazníkovi v celom procese predaja
- monitoruje, analyzuje a hodnotí trh (trhový potenciál, konkurenciu, zákazníkov, produkty, služby, vývojové trendy trhu a potreby)
- identifikuje potreby a možnosti pre zlepšenie obchodných aktivít a kvality výkonu
- spracováva požiadavky zákazníkov
- spracováva podnety zákazníkov na rozvoj aplikácií
- monitoruje, spracováva a vyhodnocuje spokojnosť s produktami u pridelených existujúcich zákazníkov
- generuje predpísané reporty a správy
- pripravuje zákaznícke ponuky, zmluvy a príslušné dokumenty
- pravidelne reportuje vedúcemu oddelenia
- vybavuje reklamácie zákazníkov v kooperácii s príslušnými oddeleniami
- pripravuje podklady na fakturáciu
- monitoruje stav vybraných produktov a aktívne sa podieľa na ich ďalšom rozvoji
- zodpovedá za celkový stav vybraných produktov a monitoruje spokojnosť užívateľov s využívaním jednotlivých funkčných vlastností produktov
- zúčastňuje sa na strategickom plánovaní a rozvoji vybraných produktov
- aktívne prezentuje vybrané produkty u zákazníkov na rôznych podujatiach, konferenciách a seminároch
Zamestnanecké výhody, benefity
atraktívna práca, primerané platové ohodnotenie, príjemný kolektív, dobré pracovné prostredie, notebook, dátový modem, mobil, 5 dní mimoriadnej dovolenky navyše
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov, aby mailom poslali svoju žiadosť o prijatie do zamestnania a štruktúrovaný životopis so svojím telefonickým kontaktom.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
medicína a príbuzné odbory
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
príjemné vystupovanie, organizačné schopnosti, asertívne správanie, aktívny prístup k riešeniu problémov, schopnosť doťahovať veci do konca, ochota a vnútorná sila učiť sa nové veci, samovzdelávanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Informačné systémy pre zdravotníctvo, systémová integrácia, dodávky IS na kľúč, HW, predaj ŠZM
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 399936
Dátum zverejnenia: 17.12.2014
2014-12-17
lokalita: Košice Pozícia: IT analytik, IT konzultant, IT projektový manažér, Obchodný manažér Spoločnosť: STAPRO SLOVENSKO s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou