Key account manager

STAFF AG, a.s.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou na osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste excelentný obchodník a dokážete vybudovať dlhodobé vzťahy s obchodnými partnermi ? Ak áno, tak hľadáme práve Vás do nášho tímu pre oblasť Slovenska.

Vašou úlohou bude:
- starostlivosť o klientov v príslušnom regióne
- nadväzovanie obchodných vzťahov s kľúčovými klientmi,
- predaj služieb v oblasti ľudských zdrojov (brigádnický servis, personálny leasing, výber kandidátov do interného stavu, vzdelávanie zamestnancov)
- analýza potrieb, rokovanie o zmluvných podmienkach a uzatvorenie zmluvných vzťahov
- vytváranie a budovanie efektívnych a dlhodobých obchodných vzťahov
- reporting a štatistiky
- zodpovednosť za plnenie obchodného plánu

Výsledkom Vašej práce budú uzatvorené obchodné prípady v dostatočnom množstve, kvalite a čase.

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť sebarealizácie a priestor na dosiahnutie úspechu
- osobný a odborný rast
- pravidelné vzdelávanie ako mať prácu pod kontrolou (v oblasti ľudských zdrojov, KAM, manažérske zručnosti)
- odmeňovanie na základe výsledkov

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že je daná ponuka pre Vás výzvou, spĺňate základné požiadavky a nebojíte sa tvrdo pracovať na plnení pracovných úloh, zavolajte nám na číslo 0940 417 911 cez pracovné dni od 9.00 do 17.00 hod.

Prosíme neposielajte nám životopis ! Ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pozíciu KAM obsadzujeme do nášho interného stavu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

obchod

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Základné požiadavky na kandidáta:
- výborné komunikačné schopnosti a vysoká schopnosť budovať vzťahy s ľuďmi,
- prax v obchode na obchodníckej pozícií,
- dostatočná znalosť preferovaného regiónu a prehľad na trhu,
- zameranie na výsledky,
- schopnosť nasledovať inštrukcie,
- zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme,
- znalosť anglického alebo nemeckého jazyka výhodou,
- aktívny vodič

Nemusíte mať prax v personálnej oblasti, naučíme Vás to. Musíte mať schopnosti kontaktovať vhodných klientov, ktorí si zaslúžia našu pozornosť, zistiť ich potreby, navrhnúť riešenia a uzatvoriť s nimi obchodný vzťah. Musíte mať výbornú komunikáciu a schopnosť budovať efektívne vzťahy s ostatnými.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť STAFF AG dodáva komplexné personálne služby a práce klientom na Slovensku, Česku a v Maďarsku. Naším kľúčom k úspechu je fakt, že sieť STAFF je tvorená spolupracovníkmi, ktorí dlhodobo pracujú s efektívnymi riešeniami na personálnom trhu a poznajú požiadavky zamestnávateľov a zamestnancov v jednotlivých regiónoch. Jedine úspech znamená odmenu a preto sme skupina spolupracovníkov, ktorých mottom je: "dodať službu v požadovanej kvalite a v požadovanom čase tak, aby bola vysoko hodnotná pre našich partnerov".

Naše pobočky: Žilina, Partizánske, Poprad.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 1236663  Dátum zverejnenia: 27.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou na osobnom pohovore