Správca bytových a nebytových priestorov
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiacod 1900 eur/mesiac + odmeny v zmysle vnútorných poriadkov spoločnosti, ktoré budú upresnené na pohovore + 13.plat
1 900 EUR/mesiacod 1900 eur/mesiac + odmeny v zmysle vnútorných poriadkov spoločnosti, ktoré budú upresnené na pohovore + 13.plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vo vlastných objektoch a objektoch v správe zabezpečuje nasledovné činnosti:
- starostlivosť o zverené objekty a priľahlé pozemky ,
- zodpovednosť za dodržiavanie príslušných legislatívnych predpisov,
- vypracovávanie plánov prevádzky, údržby, revízií, opráv, následné zabezpečenie ich vykonávania
- spolupráca s externými revíznymi technikmi a dodávateľmi
- obstarávanie externých dodávateľov
- dohľad nad vykonávaním revíznych, opravárenských, údržbárskych prác
- zodpovednosť za vedenie technickej dokumentácie objektov
- komunikácia s nájomcami, vrátane riešenia požiadaviek nájomcov
- komunikácia s miestnymi úradmi a štátnymi inštitúciami
- iné operatívne a prevádzkové úlohy podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavá práca v príjemnom prostredí, v dynamickom kolektíve mladých profesionálov aj skúsených manažérov a budovanie profesionálnych vzťahov so zaujímavou klientelou.
Možnosť vycestovania do zahraničia v rámci štruktúr Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí.
Sebarealizácia, profesijný a osobnostný rozvoj a rast a možnosť ďalšieho vzdelávania sa.
Ďalšie výhody: pružný pracovný čas 37,5 hod/týždenne, dobrá dostupnosť MHD, možnosť príspevku do III. dôchodkového piliera, týždeň dovolenky navyše oproti Zákonníku práce, príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky a PN, príspevok na kultúrne, športové podujatia, na regeneráciu, na sociálnu výpomoc a iné podľa Kolektívnej zmluvy.
Možnosť vycestovania do zahraničia v rámci štruktúr Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí.
Sebarealizácia, profesijný a osobnostný rozvoj a rast a možnosť ďalšieho vzdelávania sa.
Ďalšie výhody: pružný pracovný čas 37,5 hod/týždenne, dobrá dostupnosť MHD, možnosť príspevku do III. dôchodkového piliera, týždeň dovolenky navyše oproti Zákonníku práce, príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky a PN, príspevok na kultúrne, športové podujatia, na regeneráciu, na sociálnu výpomoc a iné podľa Kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky na uvedenú pracovnú pozíciu, zašlite Váš štruktúrovaný životopis s motivačným listom (A4) na našu mailovú adresu [email protected], najneskôr do 10.06.2024.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom ich spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú po ukončení výberového konania zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.
Materiály, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a v priebehu jedného týždňa oslovíme vybraných uchádzačov s pozvaním na osobný pohovor, ktorý sa uskutoční od druhej polovici januára.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Zároveň si vyhradzujeme právo kontaktovať len tých kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky inzerovanej pozície. Ďakujeme za porozumenie.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom ich spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú po ukončení výberového konania zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.
Materiály, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a v priebehu jedného týždňa oslovíme vybraných uchádzačov s pozvaním na osobný pohovor, ktorý sa uskutoční od druhej polovici januára.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Zároveň si vyhradzujeme právo kontaktovať len tých kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky inzerovanej pozície. Ďakujeme za porozumenie.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.6.2024 (ostáva ešte 12 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické vedy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti správy bytov alebo budov aspoň 3 roky
- prehľad v legislatíve súvisiacej so správou budov
- odborná spôsobilosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle vyhlášky č. 508/2009 §23 - výhodou
- prax vo vyúčtovaní prevádzkových nákladov – výhodou
- práca v graficko-informačnom programe Chastia – výhodou
- zameranie na výkon a výsledky, vysoké nasadenie, motivácia,
- zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, lojálnosť, telefonická a písomná komunikácia na profesionálnej úrovni
- kreativita
- orientácia na tímovú prácu
- prehľad v legislatíve súvisiacej so správou budov
- odborná spôsobilosť na technickom zariadení elektrickom v zmysle vyhlášky č. 508/2009 §23 - výhodou
- prax vo vyúčtovaní prevádzkových nákladov – výhodou
- práca v graficko-informačnom programe Chastia – výhodou
- zameranie na výkon a výsledky, vysoké nasadenie, motivácia,
- zodpovednosť, precíznosť, samostatnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, lojálnosť, telefonická a písomná komunikácia na profesionálnej úrovni
- kreativita
- orientácia na tímovú prácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hlavný predmet činnosti spoločnosti Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. spočíva v prenájme vlastných bytových a nebytových priestorov a objektov. Ide o moderné a historické budovy v atraktívnych lokalitách Bratislavy. SSDZ, a.s. zároveň poskytuje široký komplex služieb spojených s bývaním. Ide najmä o domovnícke služby, upratovanie spoločných priestorov, úpravy a udržiavanie záhrad, monitoring a ochranu objektov a kancelárskych priestorov, bežné stavebné úpravy menšieho rozsahu. Komplexnosť poskytovaných služieb SSDZ, a.s. dopĺňa realitná a sprostredkovateľská činnosť v oblasti realít, investičná a stavebná činnosť.
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. je akciovou spoločnosťou so 100% majetkovou účasťou štátu, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993. Jediným akcionárom spoločnosti je Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky.
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. je akciovou spoločnosťou so 100% majetkovou účasťou štátu, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993. Jediným akcionárom spoločnosti je Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 4832967
Dátum zverejnenia: 17.5.2024
2024-05-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Správca budov Spoločnosť: Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac