Obchodný referent

Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.

Miesto práce
Palisády 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vykonávanie obhliadok bytových a nebytových priestorov so záujemcami, prezentácia nehnuteľností, tvorba a spracovanie fotodokumentácie k nehnuteľnostiam, negociácia s klientmi o podmienkach prenájmu, následná príprava administratívnych podkladov pre vypracovanie nájomných zmlúv, dodatkov a dohôd o ukončení nájomných zmlúv
- zabezpečovanie realitnej činnosti spoločnosti
- realizácia marketingu ponuky služieb (nové, kreatívne riešenia, zlepšovanie súčasných marketingových nástrojov spoločnosti)
- sledovanie, analýza a vyhodnocovanie situácie cien bytových a nebytových priestorov na trhu s nehnuteľnosťami
- spolupráca pri tvorbe cenníkov a vytváraní cenovej politiky spoločnosti
- budovanie a udržiavanie vynikajúcich vzťahov s klientmi, proaktívne rozvíjanie a budovanie produktívnych pracovných vzťahov
- administratívne činnosti – vyžaduje sa precíznosť a efektívnosť najmä vo vzťahu k vnútorným predpisom spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

zaujímavá práca v príjemnom dynamickom kolektíve mladých profesionálov aj skúsených manažérov
atraktívne pracovné prostredie
budovanie obchodných vzťahov so zaujímavou klientelou
možnosť vycestovania do zahraničia v rámci štruktúr Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí
možnosti pracovného postupu
sebarealizácia, profesný a osobnostný rozvoj a rast
možnosť ďalšieho vzdelávania formou školení
zaujímavé a motivujúce finančné ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky, zašlite Váš ŽIVOTOPIS S MOTIVAČNÝM LISTOM (A4) na našu mailovú adresu [email protected], najneskôr do 25.5.2016. V predmete e-mailovej žiadosti uveďte nasledovný text: Výberové konanie – obchodný referent.

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov, uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom ich spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú po ukončení výberového konania zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.

Materiály, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a v priebehu jedného týždňa oslovíme vybraných uchádzačov s pozvaním na osobný pohovor, ktorý sa uskutoční v 22. kalendárnom týždni.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Zároveň si vyhradzujeme právo kontaktovať len tých kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky inzerovanej pozície. Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, práva alebo technické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne 2- ročná prax v oblasti obchodu a budovania vzťahov so zákazníkmi
- zameranie na výkon a výsledky, vysoké nasadenie, motivácia, schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť aktívne pracovať s databázou klientov, nachádzať nové obchodné príležitosti, získavať nových klientov, budovať nové kontakty
- existujúce portfólio klientov uchádzača je výhodou
- schopnosť prioritizovať, vedieť adekvátne reagovať v prípade multitaskingu, byť zameraný na neustále zlepšovanie zručností
- zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, lojálnosť, telefonická a písomná komunikácia na profesionálnej úrovni, kreativita
- schopnosť budovania sociálnych kontaktov v rámci tímu spoločnosti
- znalosť anglického jazyka na profesionálnej úrovni slovom a písmom podmienkou, znalosť ruského, nemeckého alebo francúzskeho jazyka výhodou
- vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hlavný predmet činnosti spoločnosti Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. spočíva v prenájme vlastných bytových a nebytových priestorov a objektov. Ide o moderné a historické budovy v atraktívnych lokalitách Bratislavy. SSDZ, a.s. zároveň poskytuje široký komplex služieb spojených s bývaním. Ide najmä o domovnícke služby, upratovanie spoločných priestorov, úpravy a udržiavanie záhrad, monitoring a ochranu objektov a kancelárskych priestorov, bežné stavebné úpravy menšieho rozsahu. Komplexnosť poskytovaných služieb SSDZ, a.s. dopĺňa realitná a sprostredkovateľská činnosť v oblasti realít, investičná a stavebná činnosť.
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. je akciovou spoločnosťou so 100% majetkovou účasťou štátu, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993. Jediným akcionárom spoločnosti je Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2567464  Dátum zverejnenia: 18.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou