Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný referent
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
Miesto práce
Palisády 31, Bratislava
Palisády 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2016
01.07.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vykonávanie obhliadok bytových a nebytových priestorov so záujemcami, prezentácia nehnuteľností, tvorba a spracovanie fotodokumentácie k nehnuteľnostiam, negociácia s klientmi o podmienkach prenájmu, následná príprava administratívnych podkladov pre vypracovanie nájomných zmlúv, dodatkov a dohôd o ukončení nájomných zmlúv
- zabezpečovanie realitnej činnosti spoločnosti
- realizácia marketingu ponuky služieb (nové, kreatívne riešenia, zlepšovanie súčasných marketingových nástrojov spoločnosti)
- sledovanie, analýza a vyhodnocovanie situácie cien bytových a nebytových priestorov na trhu s nehnuteľnosťami
- spolupráca pri tvorbe cenníkov a vytváraní cenovej politiky spoločnosti
- budovanie a udržiavanie vynikajúcich vzťahov s klientmi, proaktívne rozvíjanie a budovanie produktívnych pracovných vzťahov
- administratívne činnosti – vyžaduje sa precíznosť a efektívnosť najmä vo vzťahu k vnútorným predpisom spoločnosti
- zabezpečovanie realitnej činnosti spoločnosti
- realizácia marketingu ponuky služieb (nové, kreatívne riešenia, zlepšovanie súčasných marketingových nástrojov spoločnosti)
- sledovanie, analýza a vyhodnocovanie situácie cien bytových a nebytových priestorov na trhu s nehnuteľnosťami
- spolupráca pri tvorbe cenníkov a vytváraní cenovej politiky spoločnosti
- budovanie a udržiavanie vynikajúcich vzťahov s klientmi, proaktívne rozvíjanie a budovanie produktívnych pracovných vzťahov
- administratívne činnosti – vyžaduje sa precíznosť a efektívnosť najmä vo vzťahu k vnútorným predpisom spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
zaujímavá práca v príjemnom dynamickom kolektíve mladých profesionálov aj skúsených manažérov
atraktívne pracovné prostredie
budovanie obchodných vzťahov so zaujímavou klientelou
možnosť vycestovania do zahraničia v rámci štruktúr Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí
možnosti pracovného postupu
sebarealizácia, profesný a osobnostný rozvoj a rast
možnosť ďalšieho vzdelávania formou školení
zaujímavé a motivujúce finančné ohodnotenie
atraktívne pracovné prostredie
budovanie obchodných vzťahov so zaujímavou klientelou
možnosť vycestovania do zahraničia v rámci štruktúr Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí
možnosti pracovného postupu
sebarealizácia, profesný a osobnostný rozvoj a rast
možnosť ďalšieho vzdelávania formou školení
zaujímavé a motivujúce finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky, zašlite Váš ŽIVOTOPIS S MOTIVAČNÝM LISTOM (A4) na našu mailovú adresu [email protected], najneskôr do 25.5.2016. V predmete e-mailovej žiadosti uveďte nasledovný text: Výberové konanie – obchodný referent.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov, uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom ich spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú po ukončení výberového konania zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.
Materiály, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a v priebehu jedného týždňa oslovíme vybraných uchádzačov s pozvaním na osobný pohovor, ktorý sa uskutoční v 22. kalendárnom týždni.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Zároveň si vyhradzujeme právo kontaktovať len tých kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky inzerovanej pozície. Ďakujeme za porozumenie.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov, uvedených v životopise a motivačnom liste za účelom ich spracovania pre potreby výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú po ukončení výberového konania zlikvidované v zmysle uvedeného zákona.
Materiály, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a v priebehu jedného týždňa oslovíme vybraných uchádzačov s pozvaním na osobný pohovor, ktorý sa uskutoční v 22. kalendárnom týždni.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Zároveň si vyhradzujeme právo kontaktovať len tých kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky inzerovanej pozície. Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, práva alebo technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2- ročná prax v oblasti obchodu a budovania vzťahov so zákazníkmi
- zameranie na výkon a výsledky, vysoké nasadenie, motivácia, schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť aktívne pracovať s databázou klientov, nachádzať nové obchodné príležitosti, získavať nových klientov, budovať nové kontakty
- existujúce portfólio klientov uchádzača je výhodou
- schopnosť prioritizovať, vedieť adekvátne reagovať v prípade multitaskingu, byť zameraný na neustále zlepšovanie zručností
- zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, lojálnosť, telefonická a písomná komunikácia na profesionálnej úrovni, kreativita
- schopnosť budovania sociálnych kontaktov v rámci tímu spoločnosti
- znalosť anglického jazyka na profesionálnej úrovni slovom a písmom podmienkou, znalosť ruského, nemeckého alebo francúzskeho jazyka výhodou
- vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič
- zameranie na výkon a výsledky, vysoké nasadenie, motivácia, schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť aktívne pracovať s databázou klientov, nachádzať nové obchodné príležitosti, získavať nových klientov, budovať nové kontakty
- existujúce portfólio klientov uchádzača je výhodou
- schopnosť prioritizovať, vedieť adekvátne reagovať v prípade multitaskingu, byť zameraný na neustále zlepšovanie zručností
- zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, lojálnosť, telefonická a písomná komunikácia na profesionálnej úrovni, kreativita
- schopnosť budovania sociálnych kontaktov v rámci tímu spoločnosti
- znalosť anglického jazyka na profesionálnej úrovni slovom a písmom podmienkou, znalosť ruského, nemeckého alebo francúzskeho jazyka výhodou
- vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hlavný predmet činnosti spoločnosti Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. spočíva v prenájme vlastných bytových a nebytových priestorov a objektov. Ide o moderné a historické budovy v atraktívnych lokalitách Bratislavy. SSDZ, a.s. zároveň poskytuje široký komplex služieb spojených s bývaním. Ide najmä o domovnícke služby, upratovanie spoločných priestorov, úpravy a udržiavanie záhrad, monitoring a ochranu objektov a kancelárskych priestorov, bežné stavebné úpravy menšieho rozsahu. Komplexnosť poskytovaných služieb SSDZ, a.s. dopĺňa realitná a sprostredkovateľská činnosť v oblasti realít, investičná a stavebná činnosť.
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. je akciovou spoločnosťou so 100% majetkovou účasťou štátu, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993. Jediným akcionárom spoločnosti je Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky.
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. je akciovou spoločnosťou so 100% majetkovou účasťou štátu, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993. Jediným akcionárom spoločnosti je Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2567464
Dátum zverejnenia: 18.5.2016
2016-05-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Realitný maklér Spoločnosť: Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou