Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia verejného obstarávania
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Miesto práce
Ostrovského 1, Košice
Ostrovského 1, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacvýška mzdy je súčtom tarifného platu (7. platová trieda - od 973,00 € do 1167,50 €) + osobného príplatku (od 0 do 1167,50 €) + príplatku za riadenie od 0 do 100,00 € v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Výška mzdy závisí od skúseností a praxe vybraného uchádzača.
Od 1 500 EUR/mesiacvýška mzdy je súčtom tarifného platu (7. platová trieda - od 973,00 € do 1167,50 €) + osobného príplatku (od 0 do 1167,50 €) + príplatku za riadenie od 0 do 100,00 € v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Výška mzdy závisí od skúseností a praxe vybraného uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadenie zamestnancov s cieľom zabezpečiť plynulý a efektívny proces verejného obstarávania u zamestnávateľa
- organizovanie a zabezpečovanie činností súvisiacich s procesmi verejného obstarávania, samostatný výkon všetkých činností v procesoch verejného obstarávania, primárne nadlimitných a podlimitných zákaziek ako aj zákaziek s nízkou hodnotou
- zabezpečenie spracovania plánov verejného obstarávania, riadenia finančných limitov
- zabezpečenie agendy pri uplatnení revíznych postupov v procese verejného obstarávania
- vypracovávanie prehľadov, správy a kompletnej dokumentácie zákaziek ako aj ich archivácia
- dodržiavanie postupov, termínov a predpisov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní
- koordinovanie, spolupráca a súčinnosť s jednotlivými úsekmi po predložení ich požiadaviek na obstaranie príslušných zákaziek; vrátane odbornej súčinnosti pri tvorbe návrhov zmlúv
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej organizácii
- pružná pracovná doba v rozsahu 37,5 h/týždeň
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
- sociálne benefity
- notebook
- firemný telefón
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov
motivačný list,
profesijný štruktúrovaný životopis,
kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,
písomný súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Termín predloženia dokladov e-mailom na [email protected] do 04.05.2024.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní uchádzači.
motivačný list,
profesijný štruktúrovaný životopis,
kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,
písomný súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Termín predloženia dokladov e-mailom na [email protected] do 04.05.2024.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní uchádzači.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, ekonomika, technický odbor, obchod
Ostatné znalosti
MS Office (word, excel, power point) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 3-ročná prax na riadiacej pozícii
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- riadenie zamestnancov s cieľom zabezpečiť plynulý a efektívny proces verejného obstarávania u zamestnávateľa
- organizovanie a zabezpečovanie činností súvisiacich s procesmi verejného obstarávania, samostatný výkon všetkých činností v procesoch verejného obstarávania, primárne nadlimitných a podlimitných zákaziek ako aj zákaziek s nízkou hodnotou
- zabezpečenie spracovania plánov verejného obstarávania, riadenia finančných limitov
- zabezpečenie agendy pri uplatnení revíznych postupov v procese verejného obstarávania
- vypracovávanie prehľadov, správy a kompletnej dokumentácie zákaziek ako aj ich archivácia
- dodržiavanie postupov, termínov a predpisov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní
- koordinovanie, spolupráca a súčinnosť s jednotlivými úsekmi po predložení ich požiadaviek na obstaranie príslušných zákaziek; vrátane odbornej súčinnosti pri tvorbe návrhov zmlúv
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
správa a údržba ciest II. a III. triedy na území Košického samosprávneho kraja
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4799396
Dátum zverejnenia: 4.4.2024
2024-04-04
lokalita: Košice Pozícia: Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac