Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka konateľa spoločnosti
SPIROLL s. r. o.
Miesto práce
Medený Hámor 7, okres Banská Bystrica
Medený Hámor 7, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.06.2017
01.06.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- písanie listov, listín, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov v databázach (kontakty a pod.),
- evidencia dodávateľských faktúr a tvorba odberateľských faktúr,
- príprava úhrad dodávateľských faktúr,
- vybavovanie telefonátov, privítanie návštev, vedenie termínov konateľa,
- vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie: príjem, triedenie, odpovedanie,
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s interným a externým personálom,
- spracovávanie a analýza účtovných / finančných údajov a dokladov, ich reportovanie,
- zastúpenie konateľa vo veci schválenia niektorých žiadostí, rozhodnutí, výdajov v závislosti od delegovaných právomocí,
- manažovanie kancelárie konateľa,
- obsluhovanie zariadení (kopírka, skener a pod.), doplňovanie spotrebného kancelárskeho materiálu,
- vyhľadávanie informácií,
- rezervovanie ubytovania,
- tvorba štatistických výkazov, evidencia a hlásenie odpadov,
- vedenie motorového vozidla,
- skladová evidencia,
- príprava stavieb, objednávanie materiálu.
- evidencia dodávateľských faktúr a tvorba odberateľských faktúr,
- príprava úhrad dodávateľských faktúr,
- vybavovanie telefonátov, privítanie návštev, vedenie termínov konateľa,
- vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie: príjem, triedenie, odpovedanie,
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s interným a externým personálom,
- spracovávanie a analýza účtovných / finančných údajov a dokladov, ich reportovanie,
- zastúpenie konateľa vo veci schválenia niektorých žiadostí, rozhodnutí, výdajov v závislosti od delegovaných právomocí,
- manažovanie kancelárie konateľa,
- obsluhovanie zariadení (kopírka, skener a pod.), doplňovanie spotrebného kancelárskeho materiálu,
- vyhľadávanie informácií,
- rezervovanie ubytovania,
- tvorba štatistických výkazov, evidencia a hlásenie odpadov,
- vedenie motorového vozidla,
- skladová evidencia,
- príprava stavieb, objednávanie materiálu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný mobilný telefón
Informácie o výberovom konaní
Váš životopis spolu s motivačným listom nám zašlite e-mailom na [email protected].
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Vo svojej žiadosti uveďte aj súhlas so spracovaním osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. Vo svojej žiadosti uveďte aj súhlas so spracovaním osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
stavebné s ekonomickým zameraním
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vyžadované skúsenosti:
- dobré organizačné schopnosti,
- dobré komunikačné schopnosti,
- dobrý písomný prejav.
Osobnostné požiadavky:
- spoľahlivosť,
- zodpovednosť,
- samostatnosť,
- flexibilita,
- loajálnosť.
- dobré organizačné schopnosti,
- dobré komunikačné schopnosti,
- dobrý písomný prejav.
Osobnostné požiadavky:
- spoľahlivosť,
- zodpovednosť,
- samostatnosť,
- flexibilita,
- loajálnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Realizácia stavieb prevažne priemyselného charakteru s celoslovenskou pôsobnosťou.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2943603
Dátum zverejnenia: 23.2.2017
2017-02-23
lokalita: okres Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Sekretárka Spoločnosť: SPIROLL s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou