Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka
SOUKENÍK - ŠTRPKA, s. r. o.
Miesto práce
okres Žiar nad Hronom
okres Žiar nad Hronom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zodpovedať za plynulý chod recepcie,
• Prvý kontakt s klientmi,
• Organizačné zabezpečenie návštevy - vítať, ohlasovať a uvádzať/usádzať návštevy, pripraviť jednoduché občerstvenie, pripraviť zasadaciu miestnosť na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedať za funkčné vybavenie zasadacích miestností,
• Poskytovanie všeobecných informácií návštevníkom, telefonujúcim,
• Zabezpečenie služobných ciest - letenky, hotely, prenájom áut a pod.
• Vedenie registratúry, zabezpečovanie kancelárskych potrieb, objednávky, komunikácia s dodávateľmi,
• Prepisovanie textov, skenovanie, kopírovanie, viazanie dokumentov,
• Spracovávanie týždenných a mesačných reportov a podkladov pre fakturáciu,
• Distribuovanie, evidovanie a spracovávanie poštovej korešpondencie, faxov a elektronickej pošty prijatej do spoločnej firemnej emailovej schránky,
• Spravovanie, zakladanie a archivácia spisov,
• Zabezpečovanie kuriérskej služby podľa pokynov, vybavovanie zásielky na pošte,
• Zabezpečenie starostlivosti o firemné priestory - riešenie bežných prevádzkových problémov, koordinácia upratovacej služby,
• Administratívna podpora vedeniu spoločnosti.
• Prvý kontakt s klientmi,
• Organizačné zabezpečenie návštevy - vítať, ohlasovať a uvádzať/usádzať návštevy, pripraviť jednoduché občerstvenie, pripraviť zasadaciu miestnosť na stretnutie podľa inštrukcií, zodpovedať za funkčné vybavenie zasadacích miestností,
• Poskytovanie všeobecných informácií návštevníkom, telefonujúcim,
• Zabezpečenie služobných ciest - letenky, hotely, prenájom áut a pod.
• Vedenie registratúry, zabezpečovanie kancelárskych potrieb, objednávky, komunikácia s dodávateľmi,
• Prepisovanie textov, skenovanie, kopírovanie, viazanie dokumentov,
• Spracovávanie týždenných a mesačných reportov a podkladov pre fakturáciu,
• Distribuovanie, evidovanie a spracovávanie poštovej korešpondencie, faxov a elektronickej pošty prijatej do spoločnej firemnej emailovej schránky,
• Spravovanie, zakladanie a archivácia spisov,
• Zabezpečovanie kuriérskej služby podľa pokynov, vybavovanie zásielky na pošte,
• Zabezpečenie starostlivosti o firemné priestory - riešenie bežných prevádzkových problémov, koordinácia upratovacej služby,
• Administratívna podpora vedeniu spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame príjemné pracovné prostredie v najväčšej slovenskej advokátskej kancelárií. Mladý kolektív, zaujímavá práca.
Informácie o výberovom konaní
Kontaktná osoba: JUDr. Milan Gocník. Životopis spolu s motivačným listom v slovenskom jazyku a so súhlasom so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov žiadame poslať na mailovú adresu [email protected]. V prípade, ak nás Vaša ponuka zaujme, budeme Vás kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Reprezentatívne a príjemné vystupovanie
• Aktívna komunikácia, ústretovosť, ochota pracovať
• Samostatnosť
• Spoľahlivosť
• Diskrétnosť
• Asertivita
• Aktívna komunikácia, ústretovosť, ochota pracovať
• Samostatnosť
• Spoľahlivosť
• Diskrétnosť
• Asertivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SOUKENÍK – ŠTRPKA, s. r. o je renomovaná advokátska kancelária, zaradená do prestížneho medzinárodného rebríčka advokátskych kancelárii LEGAL 500. Pravidelne sa umiestňujeme na 1. mieste v TOP 10 najväčších advokátskych kancelárií na Slovensku. Sme mnohonásobný víťaz vybraných kategórií súťaže Právnická firma roka. advokátskych kancelárií na Slovensku. Sme mnohonásobný víťaz vybraných kategórií súťaže Právnická firma roka.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2531876
Dátum zverejnenia: 25.4.2016
2016-04-25
lokalita: okres Žiar nad Hronom Pozícia: Asistent Spoločnosť: SOUKENÍK - ŠTRPKA, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou