Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent /-ka vedenia spoločnosti s právnym povedomím
SOLVEX s.r.o.
Miesto práce
Šustekova 13-15, Bratislava
Šustekova 13-15, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- podpora prace a činnosti vedenia spoločnosti
- práce administratívneho charakteru
- komplexné zabezpečenie administratívnych prác
- obecné administratívne úkony, riešenie bežné agendy
- organizácia chodu kancelárie riaditeľov, komunikácia a koordinácia, návšteva stretnutí
- vybavovanie korešpondencie, vybavovanie mailovej a telefonickej komunikácie
- organizácia a príprava podkladov na stretnutia, príprava a spracovanie prezentačných materiálov
- práce s PC (skenovanie, spracovanie listín, atď.)
- obchodná korešpondencia, komunikácia s obchodnými partnermi a dodávateľmi, zákazníkmi
- riešenie reklamácií, evidencia sťažností a riešenie problémov
- asistencia pri spolupráci s poisťovňami a riešení poistných prípadov
- aktívna práca v tíme, komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a pobočkách
- príprava, kontrola a úprava zmlúv a sledovanie legislatívy
- komunikácia s advokátskou kanceláriou
- práce administratívneho charakteru
- komplexné zabezpečenie administratívnych prác
- obecné administratívne úkony, riešenie bežné agendy
- organizácia chodu kancelárie riaditeľov, komunikácia a koordinácia, návšteva stretnutí
- vybavovanie korešpondencie, vybavovanie mailovej a telefonickej komunikácie
- organizácia a príprava podkladov na stretnutia, príprava a spracovanie prezentačných materiálov
- práce s PC (skenovanie, spracovanie listín, atď.)
- obchodná korešpondencia, komunikácia s obchodnými partnermi a dodávateľmi, zákazníkmi
- riešenie reklamácií, evidencia sťažností a riešenie problémov
- asistencia pri spolupráci s poisťovňami a riešení poistných prípadov
- aktívna práca v tíme, komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a pobočkách
- príprava, kontrola a úprava zmlúv a sledovanie legislatívy
- komunikácia s advokátskou kanceláriou
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť stabilného zamestnania v prosperujúcej spoločnosti s medzinárodným pôsobením a zázemím,
Služobné cesty do zahraničia a komunikácia so zahraničnými partnermi,
Zamestnanecké výhody (dovolenky zadarmo a podobne),
Práca v mladom a dynamickom kolektíve,
Možnosť profesijného rastu a kariérneho vývoja,
Motivačné finančné ohodnotenie.
Služobné cesty do zahraničia a komunikácia so zahraničnými partnermi,
Zamestnanecké výhody (dovolenky zadarmo a podobne),
Práca v mladom a dynamickom kolektíve,
Možnosť profesijného rastu a kariérneho vývoja,
Motivačné finančné ohodnotenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právne
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Čistý register trestov
• Nástup ihneď.
• Dlhodobá spolupráca.
• Príjemné vystupovanie a výborný prejav
• Veľmi dobrá orientácia na internete, PC a všeobecný prehľad.
• Ochota učiť sa novým postupom.
• Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť,
• Flexibilita,
• Komunikatívnosť,
• Odolnosť voči stresu,
• Tímový hráč.
• Prax v cestovnom ruchu je vítaná.
• Znalosť ďalších cudzích jazykov je vítaná.
• Nástup ihneď.
• Dlhodobá spolupráca.
• Príjemné vystupovanie a výborný prejav
• Veľmi dobrá orientácia na internete, PC a všeobecný prehľad.
• Ochota učiť sa novým postupom.
• Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť,
• Flexibilita,
• Komunikatívnosť,
• Odolnosť voči stresu,
• Tímový hráč.
• Prax v cestovnom ruchu je vítaná.
• Znalosť ďalších cudzích jazykov je vítaná.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme cestovná kancelária s nadnárodným pôsobením, s viac než 23 rokov skúsenosťami v medzinárodnom cestovnom ruchu. Vlastné pobočky na území Slovenska, ktorých sieť sa rozširuje, s intenzívnym on-line predajom.
Hlavnou našou činnosťou je predaj dovoleniek v zahraničí i na Slovensku, dynamické balíčky, poznávacie zájazdy a pod.
Patríme do top touroperatorov na Slovensku s vlastnými čarterovými lietadlami do zahraničných destinácii. Sme držiteľom certifikátu kvality ISO 9001:2015, získali sme prestížne ocenenia – Pečať Bonity, Pečať Stability, Spoločensky zodpovedný podnik.
Hlavnou našou činnosťou je predaj dovoleniek v zahraničí i na Slovensku, dynamické balíčky, poznávacie zájazdy a pod.
Patríme do top touroperatorov na Slovensku s vlastnými čarterovými lietadlami do zahraničných destinácii. Sme držiteľom certifikátu kvality ISO 9001:2015, získali sme prestížne ocenenia – Pečať Bonity, Pečať Stability, Spoločensky zodpovedný podnik.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2632857
Dátum zverejnenia: 4.7.2016
2016-07-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Paralegal - študent práva, Pracovník reklamačného oddelenia Spoločnosť: SOLVEX s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou