Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Help desk operátor s Nemeckým jazykom
Help desk operátor s Nemeckým jazykom
Jazykové znalostiAnglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) Inzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnostiSpoločnosť Soitron je stredoeurópskym integrátorom, ktorý pôsobí na IT trhu už viac ako 30 rokov. Svojim klientom ponúka produkty a služby v oblasti robotizácie a automatizácie procesov, internetu vecí (IoT), IT infraštruktúry, komunikačných a cloudových riešení, IT bezpečnosti, služieb a outsourcingu, či IT poradenstva a aplikácií. Soitron, s.r.o. je členom skupiny Soitron Group, v ktorej pracuje viac ako 800 medzinárodných odborníkov a združuje profesionálne tímy na Slovensku, v Českej republike, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Poľsku a Veľkej Británii. Ponúka jedinečné skúsenosti v oblasti IT a možnosť profesionálneho rastu v medzinárodnom prostredí. Hlavná oblasť pôsobenia spoločnostiInformačné technológie Kontaktné údajeSoitron s.r.o. Plynárenská 5 821 09 Bratislava Slovak Republic Kontaktná osoba: Lukáš Hnilica Web: http://www.soitron.sk/kariera Application form |
|
ID: 2844059
Dátum zverejnenia: 7.12.2016
2016-12-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: SOITRON, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.