Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Help Desk Operator
Náplň práce:
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelaniestredoškolské s maturitou Jazykové znalostiAnglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) Vodičský preukazB Pozícia je vhodná pre absolventaÁno Inzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnostiSpoločnosť Soitron je stredoeurópskym integrátorom, ktorý pôsobí na IT trhu už viac ako 30 rokov. Svojim klientom ponúka produkty a služby v oblasti robotizácie a automatizácie procesov, internetu vecí (IoT), IT infraštruktúry, komunikačných a cloudových riešení, IT bezpečnosti, služieb a outsourcingu, či IT poradenstva a aplikácií. Soitron, s.r.o. je členom skupiny Soitron Group, v ktorej pracuje viac ako 800 medzinárodných odborníkov a združuje profesionálne tímy na Slovensku, v Českej republike, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Poľsku a Veľkej Británii. Ponúka jedinečné skúsenosti v oblasti IT a možnosť profesionálneho rastu v medzinárodnom prostredí. Hlavná oblasť pôsobenia spoločnostiInformačné technológie Kontaktné údajeSoitron s.r.o. Plynárenská 5 821 09 Bratislava Slovak Republic Kontaktná osoba: Zuzana Kršková Web: http://www.soitron.sk/kariera Application form |
|
ID: 2576034
Dátum zverejnenia: 24.5.2016
2016-05-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Telefonický operátor Spoločnosť: SOITRON, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.