Help Desk Operator

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce:

  • sledovanie dostupných monitorovacích nástrojov
  • prijímanie hovorov, prípadne emailov od zákazníka
  • zadávanie incidentov do nástroja na ich evidovanie

Požiadavky na zamestnanca:
  • prozákaznícky orientovaný
  • aktívna znalosť angličtiny a nemčiny
  • analytické myslenie zamerané na riešenie problémov
  • rýchlo sa učiaci
  • tímový hráč so schopnosťou pracovať samostane
  • zodpovedný s profesionálnym prístupom k práci
  • výborné komunikačné zručnosti

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Soitron je stredoeurópskym integrátorom, ktorý pôsobí na IT trhu už viac ako 30 rokov. Svojim klientom ponúka produkty a služby v oblasti robotizácie a automatizácie procesov, internetu vecí (IoT), IT infraštruktúry, komunikačných a cloudových riešení, IT bezpečnosti, služieb a outsourcingu, či IT poradenstva a aplikácií. Soitron, s.r.o. je členom skupiny Soitron Group, v ktorej pracuje viac ako 800 medzinárodných odborníkov a združuje profesionálne tímy na Slovensku, v Českej republike, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Poľsku a Veľkej Británii. Ponúka jedinečné skúsenosti v oblasti IT a možnosť profesionálneho rastu v medzinárodnom prostredí.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Informačné technológie

Kontaktné údaje

Soitron s.r.o.
Plynárenská 5
821 09 Bratislava
Slovak Republic
Kontaktná osoba: Zuzana Kršková
Web: http://www.soitron.sk/kariera

Application form








ID: 2576034  Dátum zverejnenia: 24.5.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.