Asistent/-ka (BA)

SOFTEC

Miesto práce
Jarošova Office centre, Jarošova, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
- od 1.100,- €/mes. + variabilná zložka podľa výkonu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosti v oblasti administratívy, dokážeš pracovať samostatne a hľadáš novú výzvu? Chceš sa stať súčasťou front-office tímu v prestížnej IT spoločnosti? Pokiaľ si odpovedal/a áno, potom možno hľadáme práve teba.
Na tejto pozícii sa staneš členom nášho asistentského tímu, ktorý poskytuje podporu riaditeľom a pracovníkom Softec Group.

ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?
  • starostlivosť o administratívnu agendu spoločností skupiny Softec;
  • asistentské a koordinačné práce (príprava materiálov na porady, podpora na poradách);
  • organizovanie mítingov, workshopov, konferencií, porád;
  • recepcia - uvítanie návštev a ich obsluha;
  • podpora pri vedení ekonomických agend (ekonomické podklady, faktúry, inventarizácia a pod.).

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO TI PONÚKAME?
  • zaujímavú prácu vo významnej softvérovo-konzultačnej spoločnosti;
  • pestrý a bohatý benefitný systém, Kafetériu;
  • príjemné chvíle pri dobrej káve či čaji s kolegami;
  • vlastné fitko, oddychovku, cyklomiestnosť a sprchy;
  • spoločné akcie - divízovice, Softecovice :), ...;
  • možnosť vzdelávať sa;
  • príjemné pracovné prostredie v dobrom kolektíve.

K tomu navyše môžeš získať ďalšie benefity závislé od levelu seniority: dni dovolenky navyše, príspevky do DDS, na zdravie, či nákup prac. zariadenia – napr. smartphone.

Informácie o výberovom konaní

Ak si sa v našej ponuke našiel/našla, neváhaj nám poslať svoj štruktúrovaný profesijný životopis s motivačným listom a fotkou na adresu: [email protected].
Po vyhodnotení došlých CV budeme všetkým záujemcom priebežne komunikovať ďalší postup.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchodná akadémia, ekonómia, administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO JE PRE NÁS DÔLEŽITÉ?
  • relevantná prax na obdobnej pozícii min. 2 roky;
  • predchádzajúca skúsenosť s ekonomickými agendami;
  • že ťa nevystraší práca s balíkom MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
  • ovládanie angličtiny na komunikatívnej úrovni;
  • znalosť obchodnej korešpondencie, strojopisu;
  • SŠ vzdelanie - ekonomického zamerania;
  • znalosť nemeckého jazyka bude pre teba výhodou;

Očakávame charizmatickú osobnosť so:
  • zmyslom pre zodpovednosť;
  • schopnosťou komunikovať s klientmi;
  • príjemným a profesionálnym vystupovaním;
  • vzťahom k ekonomickej problematike;
  • záujmom o svoj sebarozvoj.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme softvérovo-konzultačná spoločnosť, spolu nás je už vyše 400 a neustále rastieme. Určite radi privítame do tímu aj teba. Neboj sa, nehodíme ťa do vody, aby si sám plával.

Ak si junior, tak ako každý nováčik u nás, budeš aj ty na začiatku zaradený do útvaru Akadémia a bude ti pridelený tútor, ktorý ťa bude viesť a pomáhať ti so zadanými úlohami. Následne, keď budeš na to pripravený, po mesiaci až dvoch, začneš pracovať na reálnom projekte. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.

Pri medioroch a senioroch je priebeh zaškoľovania primeraný ich aktuálnym znalostiam, taktiež s podporou prideleného tútora. Pracujeme s technológiami ako Angular, Java, .NET, React ale aj vlastnými ako napr. JavaTec.

Sídlo spoločnosti máme v Bratislave v budove Einpark - najzelenšej kancelárskej budove na Slovensku, ktorá vďaka svojim udržateľným princípom získala viacero certifikátov. Naše ďalšie pobočky máme v Prahe, Prievidzi a v Žiline.

Od iných firiem sa líšime hlavne tým, že pojmy rodinná a príjemná atmosféra nie sú pre nás iba prázdne slová, ale je to reálny motivátor našich zamestnancov. Dokazujú to aj naše interné prieskumy spokojnosti, fluktuácia nepresahujúca dvojciferné číslo, stabilné tímy, naši dlhoroční kolegovia a nakoniec aj samotné pravidelné umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi. Tento rok nás opäť neminulo ocenenie od Profesie a sme medzi top 10 najzamestnávateľmi na Slovensku v oblasti IT. Naša pobočka v Bratislave nedávno získala ocenenie Office roka 2021 – Zdravá kancelária, pričom k tomuto rozhodnutiu, ako uviedla samotná porota, prispela tiež rodinná atmosféra, ktorú v našich officoch cítili.

Máme prepracovaný benefitný systém, ktorý ponúka množstvo zaujímavých výhod ako napríklad:
• penzijné zabezpečenie/ 3. pilier DDS
• dni dovolenky navyše pre všetkých podľa levelu seniority
• Kafetéria
• príspevok na technologickú vychytávku (na pracovné vybavenie)
• podpora zdravotnej starostlivosti
• finančný príspevok na jazykové vzdelávanie
• pôžička na riešenie bytovej situácie
• referral program
• lifestyle aktivity - ranné cvičenia jogy, zdravý chrbát, webináre a pod.
• oddychové zóny, cyklomiestnosť
• parkovanie, auto na operatívny leasing
• home office (napriek tomu chodí mnoho našich kolegov do práce pretože sa chce stretávať s ostantnými)
• letná a zimná Softecovica, divízovice, detský Mikuláš
• tematické týždne – nanukový, ovocný, zdravý a pod.
• skupinové športové aktivity – maratóny a bežecký klub, florbal, volejbal a ďalšie

Chceš sa o SOFTEC-u dozvedieť viac? Klikni na našu webstránku a pozri si naše aktuálne otvorené pozície: https://www.softec.sk/pracovne-ponuky/

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

ID: 2840464  Dátum zverejnenia: 19.6.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: - od 1.100,- €/mes. + variabilná zložka podľa výkonu