Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka s ekonomickým zameraním (BA)
SOFTEC
Miesto práce
Jarošova Office Centre, Jarošova 1, 831 03 Bratislava 3, Bratislava
Jarošova Office Centre, Jarošova 1, 831 03 Bratislava 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ako asistentka s ekonomickým backgroundom sa stanete súčasťou asistentského tímu, ktorý poskytuje podporu riaditeľom Softec Group.
Od vhodného uchádzača očakávame:
Od vhodného uchádzača očakávame:
- starostlivosť o administratívnu agendu riaditeľa;
- asistentské a koordinačné práce (príprava materiálov na porady, podpora na poradách);
- príprava ekonomických podkladov: časť ekonomických agend -
- organizovanie mítingov, workshopov, konferencií, porád;
- recepcia - uvítanie návštev a ich obsluha;
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavá práca vo významnej SW consulting firme;
- trvalá možnosť odborného rastu;
- pestrý a bohatý benefitný systém;
- možnosti mimopracovného vyžitia;
- príjemné pracovné prostredie;
Informácie o výberovom konaní
Prosíme milých záujemcov, hláste sa len tí, ktorí spĺňate vyššie spomenuté požiadavky. Pre VŠ vzdelaných a študentov VŠ pozícia nie je vhodná.
Ak ste sa v tom našli, neváhajte a pošlite nám prosím svoje štruktúrované profesijné CV s fotkou a krátkym popisom toho, čo vás na tom zaujalo.
Po dôkladnom zvážení všetkých došlých CV budeme informovať o ďalšom postupe.
Ak ste sa v tom našli, neváhajte a pošlite nám prosím svoje štruktúrované profesijné CV s fotkou a krátkym popisom toho, čo vás na tom zaujalo.
Po dôkladnom zvážení všetkých došlých CV budeme informovať o ďalšom postupe.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické - Obchodná akadémia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávame charizmatickú osobnosť:
Nevyhnutná je znalosť angličtiny na komunikatívnej úrovni. Znalosť nemeckého jazyka je výhodou.
Ďalej očakávame:
Osobnostné požiadavky:
- so zmyslom pre zodpovednosť;
- schopnosťou komunikovať s klientmi;
- s príjemným a profesionálnym vystupovaním;
- min. dvojročnými skúsenosťami na obdobnej pozícii;
- záujmom o svoj sebarozvoj;
- vítaná je snaha a záujem uplatniť sa v IT segmente;
Nevyhnutná je znalosť angličtiny na komunikatívnej úrovni. Znalosť nemeckého jazyka je výhodou.
Ďalej očakávame:
- skúsenosti s nástrojmi balíka MS Office (Word, Excel, Outlook, PowePoint);
- SŠ vzdelanie - ekonomického zamerania;
- prax v ekonomických agendách;
- znalosť obchodnej korešpondencie, strojopisu;
Osobnostné požiadavky:
- zodpovednosť a samostatnosť;
- pozitívny prístup k práci, ochota spolupracovať;
- organizačné schopnosti;
- komunikačné zručnosti;
- príjemné vystupovanie;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme softvérovo-konzultačná spoločnosť, spolu nás je už vyše 400 a neustále rastieme. Určite radi privítame do tímu aj teba. Neboj sa, nehodíme ťa do vody, aby si sám plával.
Ak si junior, tak ako každý nováčik u nás, budeš aj ty na začiatku zaradený do útvaru Akadémia a bude ti pridelený tútor, ktorý ťa bude viesť a pomáhať ti so zadanými úlohami. Následne, keď budeš na to pripravený, po mesiaci až dvoch, začneš pracovať na reálnom projekte. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.
Pri medioroch a senioroch je priebeh zaškoľovania primeraný ich aktuálnym znalostiam, taktiež s podporou prideleného tútora. Pracujeme s technológiami ako Angular, Java, .NET, React ale aj vlastnými ako napr. JavaTec.
Sídlo spoločnosti máme v Bratislave v budove Einpark - najzelenšej kancelárskej budove na Slovensku, ktorá vďaka svojim udržateľným princípom získala viacero certifikátov. Naše ďalšie pobočky máme v Prahe, Prievidzi a v Žiline.
Od iných firiem sa líšime hlavne tým, že pojmy rodinná a príjemná atmosféra nie sú pre nás iba prázdne slová, ale je to reálny motivátor našich zamestnancov. Dokazujú to aj naše interné prieskumy spokojnosti, fluktuácia nepresahujúca dvojciferné číslo, stabilné tímy, naši dlhoroční kolegovia a nakoniec aj samotné pravidelné umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi. Tento rok nás opäť neminulo ocenenie od Profesie a sme medzi top 10 najzamestnávateľmi na Slovensku v oblasti IT. Naša pobočka v Bratislave nedávno získala ocenenie Office roka 2021 – Zdravá kancelária, pričom k tomuto rozhodnutiu, ako uviedla samotná porota, prispela tiež rodinná atmosféra, ktorú v našich officoch cítili.
Máme prepracovaný benefitný systém, ktorý ponúka množstvo zaujímavých výhod ako napríklad:
• penzijné zabezpečenie/ 3. pilier DDS
• dni dovolenky navyše pre všetkých podľa levelu seniority
• Kafetéria
• príspevok na technologickú vychytávku (na pracovné vybavenie)
• podpora zdravotnej starostlivosti
• finančný príspevok na jazykové vzdelávanie
• pôžička na riešenie bytovej situácie
• referral program
• lifestyle aktivity - ranné cvičenia jogy, zdravý chrbát, webináre a pod.
• oddychové zóny, cyklomiestnosť
• parkovanie, auto na operatívny leasing
• home office (napriek tomu chodí mnoho našich kolegov do práce pretože sa chce stretávať s ostantnými)
• letná a zimná Softecovica, divízovice, detský Mikuláš
• tematické týždne – nanukový, ovocný, zdravý a pod.
• skupinové športové aktivity – maratóny a bežecký klub, florbal, volejbal a ďalšie
Chceš sa o SOFTEC-u dozvedieť viac? Klikni na našu webstránku a pozri si naše aktuálne otvorené pozície: https://www.softec.sk/pracovne-ponuky/
Ak si junior, tak ako každý nováčik u nás, budeš aj ty na začiatku zaradený do útvaru Akadémia a bude ti pridelený tútor, ktorý ťa bude viesť a pomáhať ti so zadanými úlohami. Následne, keď budeš na to pripravený, po mesiaci až dvoch, začneš pracovať na reálnom projekte. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.
Pri medioroch a senioroch je priebeh zaškoľovania primeraný ich aktuálnym znalostiam, taktiež s podporou prideleného tútora. Pracujeme s technológiami ako Angular, Java, .NET, React ale aj vlastnými ako napr. JavaTec.
Sídlo spoločnosti máme v Bratislave v budove Einpark - najzelenšej kancelárskej budove na Slovensku, ktorá vďaka svojim udržateľným princípom získala viacero certifikátov. Naše ďalšie pobočky máme v Prahe, Prievidzi a v Žiline.
Od iných firiem sa líšime hlavne tým, že pojmy rodinná a príjemná atmosféra nie sú pre nás iba prázdne slová, ale je to reálny motivátor našich zamestnancov. Dokazujú to aj naše interné prieskumy spokojnosti, fluktuácia nepresahujúca dvojciferné číslo, stabilné tímy, naši dlhoroční kolegovia a nakoniec aj samotné pravidelné umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi. Tento rok nás opäť neminulo ocenenie od Profesie a sme medzi top 10 najzamestnávateľmi na Slovensku v oblasti IT. Naša pobočka v Bratislave nedávno získala ocenenie Office roka 2021 – Zdravá kancelária, pričom k tomuto rozhodnutiu, ako uviedla samotná porota, prispela tiež rodinná atmosféra, ktorú v našich officoch cítili.
Máme prepracovaný benefitný systém, ktorý ponúka množstvo zaujímavých výhod ako napríklad:
• penzijné zabezpečenie/ 3. pilier DDS
• dni dovolenky navyše pre všetkých podľa levelu seniority
• Kafetéria
• príspevok na technologickú vychytávku (na pracovné vybavenie)
• podpora zdravotnej starostlivosti
• finančný príspevok na jazykové vzdelávanie
• pôžička na riešenie bytovej situácie
• referral program
• lifestyle aktivity - ranné cvičenia jogy, zdravý chrbát, webináre a pod.
• oddychové zóny, cyklomiestnosť
• parkovanie, auto na operatívny leasing
• home office (napriek tomu chodí mnoho našich kolegov do práce pretože sa chce stretávať s ostantnými)
• letná a zimná Softecovica, divízovice, detský Mikuláš
• tematické týždne – nanukový, ovocný, zdravý a pod.
• skupinové športové aktivity – maratóny a bežecký klub, florbal, volejbal a ďalšie
Chceš sa o SOFTEC-u dozvedieť viac? Klikni na našu webstránku a pozri si naše aktuálne otvorené pozície: https://www.softec.sk/pracovne-ponuky/
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2028349
Dátum zverejnenia: 7.4.2015
2015-04-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Ekonóm, Fakturant, Sekretárka Spoločnosť: SOFTEC
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou