Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná/Office Koordinátorka - Bratislava (3 dni v týždni)
GTH catering s.r.o.
Miesto práce
Tomášikova 64, 821 01 Bratislava 37, Bratislavský kraj
Tomášikova 64, 821 01 Bratislava 37, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2017
01.05.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Informačná činnosť – vítanie hostí profesionálnym a slušným spôsobom po ich príchode do priestorov spoločnosti
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Facility Management Helpdesk – kontrola, riešenie a eskalácia požiadaviek a hlásení závad v súvislosti kancelárskymi priestormi a budovou prostredníctvom poskytnutej online IT platformy (Building Management Software)
- Obsluha telefónnej ústredne – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného a oprávnených osôb klienta
Pracovná doba: (po-pia)
Práca v 10 hod. smenách (08:00 – 18:00) 3 dni v týždni.
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Facility Management Helpdesk – kontrola, riešenie a eskalácia požiadaviek a hlásení závad v súvislosti kancelárskymi priestormi a budovou prostredníctvom poskytnutej online IT platformy (Building Management Software)
- Obsluha telefónnej ústredne – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného a oprávnených osôb klienta
Pracovná doba: (po-pia)
Práca v 10 hod. smenách (08:00 – 18:00) 3 dni v týždni.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti s prácou na recepcii
- Zodpovedný prístup k práci
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Dynamická osobnosť
- Zodpovedný prístup k práci
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Dynamická osobnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3023307
Dátum zverejnenia: 20.4.2017
2017-04-20
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Office manager, Recepčná Spoločnosť: GTH catering s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou