Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná/Office Koordinátorka - Bratislava
GTH catering s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Najneskôr 1.9.
Najneskôr 1.9.
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 950 EUR/mesiac900 - 950 eur, po skončení skušobnej doby garantované navýšenie platu
900 - 950 EUR/mesiac900 - 950 eur, po skončení skušobnej doby garantované navýšenie platu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Informačná činnosť – vítanie hostí profesionálnym a slušným spôsobom po ich príchode do priestorov spoločnosti
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Facility Management Helpdesk – kontrola, riešenie a eskalácia požiadaviek a hlásení závad v súvislosti kancelárskymi priestormi a budovou prostredníctvom poskytnutej online IT platformy (Building Management Software)
- Obsluha telefónnej ústredne – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného a oprávnených osôb klienta
Pracovná doba: (po-pia)
Práca v 10 hod. smenách (08:00 – 18:00) štyri dni v týždni, jeden pracovný deň voľno (pohyblivý).
- Práca pre klienta – nadnárodnú spoločnosť z IT oblasti
- Kontrolná a priepustková činnosť – preverovanie totožnosti prichádzajúcich hostí, vystavovanie návštevníckych kariet, priepustiek pre servisné organizácie a dočasných prístupových kariet pre zamestnancov
- Facility Management Helpdesk – kontrola, riešenie a eskalácia požiadaviek a hlásení závad v súvislosti kancelárskymi priestormi a budovou prostredníctvom poskytnutej online IT platformy (Building Management Software)
- Obsluha telefónnej ústredne – odpovedanie a prepájanie telefónnych hovorov podľa požiadaviek, vybavovanie odkazov v hlasovej schránke
- Pošta – triedenie prichádzajúcich zásielok a ich rozdeľovanie do poštových priečinkov, zhromažďovanie a evidencia zásielok na odoslanie.
- Zabezpečovanie kuriérskych služieb – odoslanie a preberanie zásielok
- Vybavovanie iných administratívnych požiadaviek podľa pokynov nadriadeného a oprávnených osôb klienta
Pracovná doba: (po-pia)
Práca v 10 hod. smenách (08:00 – 18:00) štyri dni v týždni, jeden pracovný deň voľno (pohyblivý).
- Práca pre klienta – nadnárodnú spoločnosť z IT oblasti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilné a dlhodobé zamestnanie na hlavný pracovný pomer
- Istota výplaty mzdy do 10. dňa v mesiaci
- Narodeninový deň
- Karta Multisport za zvýhodnenú cenu (permanentky na šport a relax)
- Možnost profesijného rastu
- Istota výplaty mzdy do 10. dňa v mesiaci
- Narodeninový deň
- Karta Multisport za zvýhodnenú cenu (permanentky na šport a relax)
- Možnost profesijného rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti s prácou na recepcii
- Zodpovedný prístup k práci
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Dynamická osobnosť
- Zodpovedný prístup k práci
- Denná komunikácia v anglickom jazyku
- Dynamická osobnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V GTH catering s.r.o. máte širokú možnosť uplatnenia sa vo všetkých oblastiach služieb, v ktorých spoločnosť pôsobí. Od technického zabezpečenia budov, cez upratovacie a administratívne služby až po prácu vo firemnej reštaurácii. V Slovenskej republike zamestnávame viac ako 250 ľudí a rastieme. Pridajte sa k nám i Vy!
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2989106
Dátum zverejnenia: 26.6.2019
2019-06-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: GTH catering s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 950 EUR/mesiac900 - 950 eur, po skončení skušobnej doby garantované navýšenie platu