Poradca Centra starostlivosti o zákazníkov

SNA Europe [Slovakia] s.r.o.

Miesto práce
Karadžičova 8/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
21.05.2017

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

HLAVNÉ ÚLOHY A POVINNOSTI
Riešiť telefonické otázky podľa kritérií určených spoločnosťou.
Evidovať objednávky podľa kritérií určených spoločnosťou.
Koordinovať so všetkými potrebnými účastníkmi (DC, dopravná spoločnosť, manažéri obchodných partnerov a zákazníci) zabezpečenie hospodárnej dodávky zákazníkom.
Viesť presnú a včasnú evidenciu akcií na podporu predaja, cien a zliav v našich systémoch ERP.
Viesť presné a dochvíľne záznamy jednotlivých zákazníkov podľa kritérií stanovených spoločnosťou.
Včas vybavovať vrátený tovar a technické reklamácie zákazníkov podľa kritérií určených spoločnosťou.
Promptne riešiť dopyty na faktúry a vystavovať dobropisy alebo ťarchopisy na nápravu prípadných problémov a vyššie uvedených vrátených tovarov a technických reklamácií podľa požiadaviek SOX.
Zabezpečovať, aby sa aktuálne informácie dostali ku všetkým interným aj externým zákazníkom a oznamovať všetky potrebné informácie súvisiace s ich zákazníckymi účtovnými záznamami.
Proaktívne informovať o oneskorených dodávkach a alternatívnych produktoch podľa kritérií určených spoločnosťou.
Proaktívne informovať o nových produktoch podľa kritérií určených spoločnosťou.
Proaktívne pristupovať k predaju zákazníkom podľa kritérií určených spoločnosťou.
Dodržiavať všeobecné administratívne povinnosti potrebné na plnenie tejto úlohy.
Plniť z poverenia ďalšie úlohy a povinnosti vyplývajúce z pracovného zaradenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Začiatočník (A2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

POŽADOVANÉ ZNALOSTI, ZRUČNOSTI A SKÚSENOSTI
Skúsenosti so službami zákazníkom a znalosť postupov dodávateľského reťazca. Veľmi dobré jazykové znalosti písmom a slovom angličtiny (čeština je plusom) vrátane schopnosti komunikovať na všetkých úrovniach, dobré znalosti z oblasti informačných technológií (MS Office – nevyhnutné, ERP, CRM – žiaduce), silné zameranie na služby zákazníkom a samostatnosť, štruktúrovaný a analytický prístup ako aj prakticky orientované zmýšľanie. Silné organizačné zručnosti a schopnosť argumentácie s vysokou sociálnou spôsobilosťou. Schopnosť pracovať v tíme a horlivo, s nadšením, odhodlaním a otvorenou mysľou sa stavať k novým výzvam. Schopnosť dodržiavať stanovené termíny a zachovať si rozvahu aj pod tlakom, motivácia a dobré zručnosti odovzdávania informácií.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SNA Europe je popredný celoeurópsky výrobca ručného náradia a píl, je súčasťou spoločnosti Snap-on Incorporated.

Navrhujeme a vyrábame náradie a píly na mieru najnáročnejším profesionálom, zameriavame náš dizajn vysoko na inováciu, výkon a ergonómiu. Sme inovátori už viac ako 165 rokov, zaviedli sme najmodernejšie náradie na svete, a predávame ho prostredníctvom distribútorov, s ktorými si budujeme dlhodobé partnerstvá.

Výrobky Bahco sa vyrábajú v našich vlastných továrňach nachádzajúcich sa v celej Európe a sú ponúkané našimi partnerskými distribútormi priamo profesionálom. Našim partnerom poskytujeme to najlepšie kvalitné náradie, v celej organizácii zdieľame spoločné hodnoty ohľadom bezpečnosti, zdravia, kvality a etiky.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3063849  Dátum zverejnenia: 16.5.2017