Vedúci – IT Helpdesk a Desktop support

  • Lokalita
    Vlčie hrdlo 1, 824 12 Bratislava 214, Bratislava
  • Pracovný pomer
    plný úväzok
Účel práce:
Zodpovednosť za riadenie IT Helpdesk a Desktop support agendy. Zabezpečuje evidenciu požiadaviek, incidentov a problémov a ich riešenie na prvej úrovni.

Zodpovednosti / Úlohy:
  • Pracuje v rámci útvaru „IT Infrastructure Management“, zabezpečuje rozvoj tímu „IT Helpdesk a Desktop support“ a vypracovanie a správu analýz a reportov z IT Helpdesk systému
  • Zabezpečuje správne odborné vstupy ako aj technické vyhodnotenie v rámci obstarávacích tendrov v príslušných oblastiach
  • Zabezpečuje dodržiavanie ITIL best practices
  • Zabezpečuje prípravu a riadenie projektov súvisiacich s oblasťou „IT Helpdesk a Desktop support“ ako aj účasť na iných projektoch, ktoré obsahujú niektoré časti riadenia súvisiaceho s oblasťou „IT Helpdesk a Desktop support“
  • Zabezpečuje spoluprácu pri riešení neštandardných stavov s ostatnými útvarmi IT
  • Komunikácia v oblasti „IT Helpdesk a Desktop support“ s partnermi v rámci medzinárodnej skupiny

Požiadavky:
  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ( technického zamerania)
  • Min. 4 roky praxe v IT Helpdesk a Desktop support,
  • Min. 2 roky manažérskej praxe a skúsenosť s riadením projektov v danej oblasti
  • Znalosť systémov IT Helpdesk a Desktop support, zložiek a trendov
  • Aktívna znalosť anglického jazyka slovom / písmom
  • Vodičský preukaz sk. B
  • Skúsenosti z medzinárodných spoločností


Výhody:
  • Znalosť práce v HP SM9, ServiceNow alebo CA Service Management.

Iné požadované zručnosti:

  • Dôslednosť a zodpovednosť
  • Dobrá organizácia a metodika práce
  • Analytický a pragmatický prístup k problémom a riešeniam
  • Vynikajúce zvládanie stresových situácií
  • Schopnosť riadiť tím a ďalej delegovať úlohy v rámci tímu
  • Zmysel pre spoluprácu s ostatnými IT špecialistami a dodržiavanie pravidiel
ID: 2650218  Dátum zverejnenia: 6.9.2016