Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka / Asistent (zastupovanie počas MD)
-
Lokalita
Vlčie hrdlo 1, 824 12 Bratislava 214, Bratislava -
Pracovný pomer
plný úväzok
Výkon podporných, administratívnych ako aj odborných činností spojených s účinnou podporou
Generálneho riaditeľa a Riaditeľky útvaru Poradenský team GR a služby manažmentu.
Zodpovednosti / Úlohy:
o Organizuje pracovné stretnutia v súlade s potrebami GR a priameho nadriadeného. Zabezpečuje služobné cesty vrátane ich vyúčtovania. Manažuje a aktualizuje časový harmonogramu GR a nadriadeného.
o Organizačne zabezpečuje chod pracovných stretnutí a väčších meetingov v rámci aj mimo priestorov firmy vrátane spoluorganizácie eventov. Predstavuje dôležitý komunikačný kanál útvaru smerom navonok, inštrukcie, požiadavky vedúcich komunikuje smerom k rôznym osobám a organizáciám. Zároveň poskytuje informácie ďalším vedúcim a získava od nich informácie, ktoré potrebujú jeho nadriadení. Sleduje plnenie odkomunikovaných úloh.
o Vykonáva podporné činnosti technického a administratívneho charakteru spojené s chodom útvaru/útvarov. Zabezpečuje materiálne vybavenie útvarov, zadáva objednávky, plne zodpovedá za materiálno-technické zabezpečenie, fungovanie zverených útvarov.
o Registruje, triedi prijaté a odoslané dokumenty, faktúry, vedie o nich priebežné záznamy a archivuje. Zodpovedá za formálnu správu dokumentov predkladaných manažmentu spoločnosti, nadriadeným.
o Zhromažďuje, vyhľadáva informácie z rôznych externých a interných zdrojov za účelom podpory vedúcich zamestnancov. Pripravuje podklady odborného charakteru, v prípade potreby prekladá (angličtina, maďarčina, slovenčina). Pripravuje podklady pre porady vedenia, vyhotovuje zápisy z porád. Spracováva jednoduchšie analýzy, podklady za účelom podpory rozhodnutí nadriadených.
o Spolupodieľa sa na plánovaní a riadení čerpania rozpočtov predstavenstva, dozornej rady, GR a útvaru poradenského teamu. Pravidelne vyhodnocuje čerpanie, navrhuje potrebné opatrenia, pripravuje forecasty.
Požiadavky:
o ukončené vysokoškolské vzdelanie (preferovane ekonomického smeru),
o minimálne 2 až 3 roky praxe na podobnej pozícii, vo veľkej spoločnosti,
o výborná znalosť anglického jazyka slovom aj písmom,
o výborná znalosť maďarského jazyka slovom i písmom,
o výborná znalosť MS Office (Word, Power Point, Excel).
Iné požadované zručnosti:
o samostatnosť, proaktivita, precíznosť, zodpovedný prístup,
o komunikatívnosť, vynikajúce vyjadrovacie schopnosti,
o dôveryhodnosť, lojalita,
o vysoké pracovné nasadenie, pracovná i časová flexibilita.
Zaujala vás táto pracovná ponuka?
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
Poslať životopis
V tom prípade nás neváhajte kontaktovať.
ID: 2425235
Dátum zverejnenia: 5.2.2016
2016-02-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Sekretárka Spoločnosť: SLOVNAFT, a.s.