HelpDesk operátor

  • Lokalita
    Bratislava
  • Pracovný pomer
    plný úväzok
Účel práce:
Práca na HelpDesku, ktorý je centrálnym kontaktom pre riešenie používateľských problémov a požiadaviek týkajúcich sa IT systémov

Zodpovednosti / Úlohy:
  • Zaevidovanie a zdokumentovanie všetkých žiadostí (požiadavky, incidenty, výpadky....), ktoré boli zaslané / nahlásené / zistené na HelpDesku do HelpDesk systému
  • Efektívne spracovať a riešiť prichádzajúce žiadosti (požiadavky, incidenty, výpadky....) a poskytnúť IT technickú podporu
  • Efektívne spracovať a riešiť, prípadne eskalovať vzniknuté incidenty
  • Komunikácia a eskalovanie požiadaviek na ďalšiu úroveň IT podpory (ak je potrebné)
  • Spolupráca pri riešení neštandardných stavov s 2. a 3. úrovňou IT podpory
  • Komunikácia s inými HelpDeskami v rámci medzinárodnej skupiny

Požiadavky:
  • Stredoškolské s maturitou (IT oblasť)
alebo Vysokoškolské I. stupňa (IT oblasť)
  • Min. 1 ročná prax z oblasti poskytovania IT podpory
  • Práca s PC na vysokej úrovni
  • Microsoft Office - pokročilý
  • Aktívna znalosť anglického jazyka slovom / písmom

Výhody: Znalosť maďarčiny výhodou

Iné požadované zručnosti:
  • Ochota pracovať na zmeny (medzi 6.00 až 18.00 hod), 1x v týždni pracovať do 18°° a 1x v týždni nastúpiť o 6°° do práce
  • Komunikačné zručnosti, orientácia na koncových užívateľov
  • Pozitívny vzťah k IT problematike.
  • Dôslednosť a zodpovednosť
  • Dobrá organizácia a metodika práce
  • Analytický a pragmatický prístup k problémom a riešeniam
  • Dobré zvládanie stresových situácií
  • Ochota učiť sa nové
  • Zmysel pre spoluprácu s ostatnými IT špecialistami a dodržiavanie pravidiel
  • Tímový hráč
  • Flexibilita
ID: 1972784  Dátum zverejnenia: 18.9.2015