Pracovník zákazníckého centra

SDS - Smart Delivery Service SK, s.r.o.

Miesto práce
Družby 22, Banská Bystrica, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
01.03.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a s prevádzkami dopravcu
- telefonická komunikácia s vodičmi
- operatívne riešenie požiadaviek klientov a príp. problémov
- evidencia objednávok v informačnom systéme
- overovanie a vyhodnocovanie reportov
- kontrola kvality práce

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predchádzajúca prax na zákazníckom centre, ideálne v prepravnej spoločnosti
- prozákaznícky prístup
- odolnosť voči stresu
- príjemné vystupovanie v telefóne, výborné komunikačné zručnosti a profesionálny písomný prejav
- schopnosť pracovať v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naše bohaté skúsenosti sme sa rozhodli spojiť, aby sme vytvorili jedinečnú doručovateľskú spoločnosť s čisto slovenským kapitálom.

Našim cieľom je byť Vám oporou a spoľahlivým partnerom vo Vašom podnikaní

Dlhoročné skúsenosti, profesionálny tím, dynamickosť, efektívnosť a zápal pre logistické riešenia nám poskytujú základné piliere vo svete prepravných služieb. Podarilo sa nám vytvoriť strategickú sieť pobočiek na celom Slovensku, ktoré sú vybavené modernými technológiami, vďaka čomu Vám vieme poskytnúť najvyššiu kvalitu a štandard na poli prepravných služieb.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2045268  Dátum zverejnenia: 5.2.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou