Koordinátor obstarávania / Strategický nákupca pre projekt Mochovce 34

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Mochovce, Nitriansky kraj
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Nákup a výber dodávateľov vysoko špecializovaných druhov tovaru a služieb so strategickým významom pre projekt dostavby jadrových blokov Mochovce 34.
Koordinácia činností pri zabezpečovaní procesu obstarávania pre najnáročnejšie obchodné prípady.
Výber dodávateľov a dohadovanie obchodných a zmluvných podmienok s cieľom výrazne vplývať na úspory.
Stanovenie nákupnej stratégie, monitoring trhu v pridelenej komodite. Stanovenie spôsob nákupu - priamym nákupom alebo výberovým konaním.
Príprava súťažných podkladov pri verejnom obstarávaní v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní.
Správa databázy/evidencie dodávateľov( história spolupráce, referencie, produkty a technické riešenia, cenové trendy, jednotkové ceny).
Realizácia objednávok alebo výzvy k účasti na výberovom konaní.
Analýza došlých ponúk a dojednania zmluvy v rámci rozpočtových limitov a v rámci svojej právomoci.
Analýza nákladov vrátane benchmarking-u za účelom zhromaždenia podkladov pre komerčné rokovania.
Vedenie rokovaní s dodávateľmi za účelom získania informácii o ich produktoch alebo službách, o cenách, dostupnosti požadovaných produktov či služieb a dodacích lehotách.

Iné výhody

Profesionálna príležitosť pôsobiť ako člen tímu projektu dostavby Mochoviec 34 (jednej z najväčších investícii v regióne).
Profesionálny rast a skúsenosť v multi-kulturálnom prostredí projektového tímu
Zaujímavý zamestnanecký a sociálny program

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Vysokoškolské vzdelanie, technického alebo ekonomického zamerania

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Taliansky jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Znalosť procesov nákupu
Preukaz o odbornej spôsobilosti Úradu pre verejné obstarávanie je výhodou
Znalosť relevantného trhu v oblasti energetiky je výhodou

Očakávané zručnosti:
Riešenie problémov, tímová spolupráca, negociačné a prezentačné zručnosti, schopnosť pracovať samostatne.

Ostatné požiadavky:
Jazykové znalosti: aktíva znalosť anglického jazyka (príprava dokumentovo a denná komunikácia v anglickom jazyku)
Znalosť talianskeho jazyka je výhodou

Práca s MS Office (najmä Excel, Word a PowerPoint)
SAP - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovenské elektrárne, a.s., sú spoločnosťou, ktorej hlavnou podnikateľskou činnosťou je výroba a predaj elektriny. Podľa disponibilného inštalovaného výkonu sú Slovenské elektrárne najväčším výrobcom elektrickej energie na Slovensku a jedným z najväčších v strednej a východnej Európe. Spoločnosť tiež vyrába a predáva teplo a poskytuje podporné služby pre elektrizačnú sústavu. Slovenské elektrárne disponujú 4 300,92 MWe hrubého výkonu (k 1. januáru 2016) a majú ideálny výrobný mix – jadro, vodu a klasické zdroje. Prevádzkujú 31 vodných, 2 atómové, 2 tepelné a 2 fotovoltické elektrárne.

Cieľom spoločnosti je bezpečne, spoľahlivo, efektívne a konkurencieschopne vyrábať, predávať a obchodovať s elektrinou a teplom, bezpečne zaobchádzať s rádioaktívnymi odpadmi a vyhoreným jadrovým palivom, pri trvalom znižovaní negatívnych vplyvov výrobných procesov na životné prostredie. V roku 2015 vyše 89 % elektriny vyrobili bez emisií skleníkových plynov – najmä využitím vody a jadra.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Dodávka elektriny, plynu, pary a studeného vzduchu

Adresa spoločnosti

Slovenské elektrárne, a.s.
Mlynské nivy 47, Apollo Business Center II.
821 09 Bratislava
http://www.seas.sk
ID: 2194529   Dátum zverejnenia: 23.12.2015