Relationship manager - Firemní klienti (zástup počas MD/RD)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.

Pracovná náplň:

Ako sa u nás môžete realizovať

Čo budete ako Relationship manager robiť?
  • Poskytovať komplexnú starostlivosť a poradenstvo firemným klientom vo zverenom segmente - väčší SME klienti, čo zahŕňa najmä poskytovanie informácií, konzultácií a ponuku bankových produktov a služieb a udržiavanie obchodných vzťahov;
  • Vykonávať monitoring podnikateľských aktivít klientov, finančnej situácie klientov a plnenia zmluvných podmienok uzatvorených obchodov v spolupráci s oddelením monitoringu úverov;
  • Aktívne predávať bankové produkty a služby vrátane produktov finančnej skupiny SLSP zverenému portfóliu klientov (cross-sell);
  • Spolupracovať s ostatnými obchodnými útvarmi, odborom právnych služieb a ďalšími útvarmi pri identifikácii potrieb klienta
  • Posudzovať finančnú situáciu klienta, trh a odvetvie, v ktorom klient podniká v spolupráci s príslušnými oddeleniami SLSP a Erste; posudzovať rizikovosť klienta z interných a externých zdrojov; posudzovať výnosovosť klienta a obchodu a kalkulovať profitabilitu jednotlivých transakcií;
  • Vyjednávať podmienky úverovej dokumentácie s externým aj interným klientom;
  • Aktívne vyhľadávať nových klientov a plniť stanovený obchodný plán a ciele
  • Zabezpečovať komplexnú prípravu úverového návrhu


V tíme určite uvítame, ak budete mať:
  • VŠ vzdelanie
  • 3 roky praxe v oblasti v oblasti firemnej klientely
  • skúsenosti s predajom finančných produktov v bankovníctve
  • aktívna znalosť anglického jazyka
  • znalosť úverovej problematiky, účtovníctva a finančnej analýzy, makroekonomický prehľad
  • orientácia vo finančných výkazoch, schopnosť posudzovať riziká klientov, štrukturovanie obchodov
  • predajné zručnosti, schopnosť pracovať pod záťažou, schopnosť získavať a analyzovať informácie
  • proklientská orientácia, orientácia na výsledky, samostatná realizácia práce, zodpovednosť za plnenie stanovených úloh,

Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa

  • zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
  • sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
  • 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
  • flexibilný pracovný čas
  • 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
  • možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
  • benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
  • sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu

A čo ďalej

Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.



Kontaktné údaje:

Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovensko

www.slsp.sk



ID: 3167079  Dátum zverejnenia: 22.8.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.