Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa odboru
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
V čom sa môžete realizovať
Je pre Vás charakteristický multitasking a profesionalita? Angličtina Vám nerobí problém?
Pre člena TOP manažmentu hľadáme ochotnú a precíznu pravú ruku, ktorá bude riešiť predovšetkým nasledujúcu rôznorodú agendu:
- plánovať a koordinovať náročný pracovný program a kalendár člena TOP manažmentu
- filtrovať prichádzajúce hovory, prijímať návštevy k členovi manažmentu a starať sa o nich ako v bavlnke
- organizačne zabezpečovať pracovné stretnutia, zúčastňovať sa interných porád a stretnutí a vyhotovovať z nich prehľadné zápisy
- sumarizovať prichádzajúce materiály, prezentácie a pripravovať podklady pre rokovania
- vybavovať bežnú korešpondenciu a kontrolovať dokumenty na podpis
- v prípade potreby zastúpiť iné asistentky na príbuzných odboroch, byť podporou aj pre iných kolegov z daných odborov
V tíme uvítame
V tíme by sme uvítali, ak máte:
- minimálne 1 rok praxe na asistentskej pozícii
- dobrú znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- výborné organizačné zručnosti, priam až multitasking
- znalosť hlavne Word, PowerPoint, Outlook
Po osobnostnej stránke k nám najviac zapadne človek:
- ochotný a proklientsky
- určite flexibilný, ktorý zvládne rôznorodé a ad-hoc úlohy, pomôže kolegom, ak to bude potrebné
- s pozitívnou energiou, príjemným profesionálnym vystupovaním
- aby sme sa na neho mohli spoľahnúť
Na čo sa môžete tešiť u NAJzamestnávateľa
Slovenská sporiteľňa ponúka mnoho benefitov, ako napr.:
- zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
- sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- flexibilný pracovný čas
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
A čo ďalej
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.
Kontaktné údaje:
ID: 3104998
Dátum zverejnenia: 16.6.2017
2017-06-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.