Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent vysporiadania firemného obchodu
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Ako sa u nás môžete realizovať
Ste precízny a zodpovedný človek? Máte záujem o POLOVIČNÝ úväzok?
Do tímu vysporiadania korporátnych pasív hľadáme nového kolegu, ktorý sa bude môcť realizovať v nasledujúcich aktivitách:
- Spracovávanie požiadaviek firemných klientov
- Zakladanie firemných klientov a firemných účtov v bankových aplikáciách
- Aktivácia klientskych prístupov do elektronického bankovníctva
- Realizovanie bezhotovostných prevodov z klientskych účtov
- Riešenie požiadaviek v rámci holdingového projektu uCOIN
- Spolupráca s internými klientami (najmä obchodné útvary línie Firemného bankovníctva)
V tíme uvítame
V tíme určite uvítame, ak budete mať:
- Skúsenosť s prácou v podobnej oblasti v bankovníctve výhodou
- Pokročilú úroveň anglického jazyka
- MS Office - pokročilý používateľ
- Zodpovednosť a aktívny prístup k plneniu úloh
- Orientácia na detail a precíznosť
- Záujem pracovať na skrátený úväzok
Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa
- zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
- sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- flexibilný pracovný čas
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
A čo ďalej
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.
Kontaktné údaje:
ID: 3055972
Dátum zverejnenia: 11.5.2017
2017-05-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Konzultant, Úverový špecialista Spoločnosť: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.