Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradca kontaktného centra
Miesto práce
Bratislava, Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Milí budúci „Sporkári“,
posilňujeme náš tím poradcov Kontaktného centra o dynamických, komunikatívnych a zodpovedných ľudí. V „Sporke“ sa snažíme cítiť, vidieť a počuť. Sme banka, ktorá má zmysel a robíme veci naplno. Pristupujeme ku každému klientovi individuálne a preto radi uvítame kolegov, ktorí majú príjemné vystupovanie, bohaté komunikačné zručnosti, dávku empatie a trpezlivosti.
Vašou úlohou bude aktívna komunikácia s našimi klientmi po telefóne, podpora klientov, predaj bankových produktov a služieb.
Vaše vlastnosti a skúsenosti
Ako budúci poradca Kontaktného centra by si mal mať pestrú slovnú zásobu. Prehľad v základných bankových produktoch a skúsenosť s predajom a komunikáciou s klientom je výhodou.
Na čo sa môžeš tešiť u NAJ zamestnávateľa
- zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
- sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
- atraktívny model odmeňovania, možnosť kariérneho posunu
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
- a mnoho iných
A čo ďalej
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.
Kontaktné údaje:
ID: 2984879
Dátum zverejnenia: 23.3.2017
2017-03-23
lokalita: Bratislava, Nitra, okres Nitra Pozícia: Klientský pracovník Spoločnosť: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.