Teamleader Call Centra

Miesto práce
Nitra, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.

Pracovná náplň:

Pracovná náplň:

  • Kontrola a vyhodnocovanie plnenia plánov jednotlivých predajných kampaní
  • Zabezpečenie požadovanej kvality telefonických hovorov
  • Rozdeľovanie a koordinácia pracovníkov podľa zmennosti a kampaní
  • Zabezpečovať rozvoj členov tímu, ich motiváciu a poskytovať rozvojovú spätnú väzbu
  • Komunikácia s klientmi banky a rozvoj vzťahov
  • Výkon predajných aktivít, krížový predaj
  • Riešiť neštandardné situácie, šťažnosti a reklamácie

Požiadavky:

  • minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
  • 2 roky skúseností v relevantnej pozícii (Teamleader Call Centra)
  • skúsenosť v oblasti Bankovníctva VÝHODOU
  • znalosť bankových produktov a služieb
  • tímovosť, samostatnosť, schopnosť práce pod tlakom, flexibilita, zvládanie stresových situácií, cieľavedomosť, akvizičné a predajné zručnosti,



Kontaktné údaje:

Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovensko

www.slsp.sk



ID: 2742151  Dátum zverejnenia: 29.9.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.