Špecialista klientskych potrieb - Trnavský kraj

Miesto práce
Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.

Pracovná náplň:

Pracovná náplň:

  • Analyzovať a dohliadať na kvalitu poskytovaných služieb, spokojnosť klientov a v prípade potreby navrhovať opatrenia na zlepšenie.
  • Zaujímať sa o spokojnosť klienta s vybavením jeho požiadaviek, starostlivosťou a všeobecnou spokojnosťou so SLSP, a.s..
  • Koordinovať aktivity pobočkovej siete v oblasti informovania a motivácie klientov k využívaniu alternatívnych a digitálnych kanálov.
  • Aktívne podporovať a koordinovať predaj bankových produktov a služieb, produktov tretích strán.
  • Koordinovať plnenie cieľov regiónu, rast naplnených potrieb klientov a konsolidáciu klientov.
  • Koordinovať zavádzanie predaja nových produktov v oblasti AUM a bankopoistenia, služieb a inovácií v retailovej pobočkovej sieti.
  • Podporovať a pomáhať riaditeľom oblastí a pobočiek, pri hľadaní efektívnych ciest získavania nových zdrojov a stabilizácie existujúcich (napr. úspešné zachytávanie maturujúcich depozitných a investičných produktov).
  • Analyzovať systém práce v oblasti napĺňania potrieb klienta na jednotlivých pobočkách, navrhovať opatrenia na podporu a zefektívnenie predaja vedúce k dosahovaniu stanovených cieľov.
  • Dohliadať na realizáciu nastavených aktivít v pobočkovej sieti v oblasti zisťovania potrieb klientov a neklientov, analyzovania ich požiadaviek, aktívnej ponuky produktov a služieb banky, využívania a riešenia aktivít vo Front End, časť Manažment aktivít. Podporovať využívanie nástroja na plánovanie a zaznamenávanie stretnutí s klientom.
  • Zabezpečovať komunikáciu medzi pobočkovou sieťou a riadením pobočkovej siete. Sumarizovať spätnú väzbu a zasielať návrhy na zmeny k zvyšovaniu predajných výsledkov a výnosov banky.
  • Osobne navštevovať každú pobočku regiónu. Aktívne komunikovať s pracovníkmi retailovej siete s cieľom podporiť dosahovanie cieľov, monitoringu práce s portfóliom, naplnenia klientskych potrieb a spokojnosti klienta a získavať spätnú väzbu.
  • Vykonávať aktívnu akvizičnú činnosť, zúčastňovať sa prezentácií a prednášok u existujúcich aj potenciálnych klientov. Aktívne spolupracovať s firemnými centrami, privátnym bankovníctvom, micros špecialistami, verejným a neziskovým sektorom.
  • Monitorovať konkurenčné prostredie so zameraním na produkty a rozsah služieb a v prípade potreby navrhovať opatrenia.

Požiadavky:

  • minimálne 3 roky skúseností vo finančnom sektore
  • anglický jazyk
  • výborné vyjednávacie,organizačné, komunikačné a prezentačné zručnosti
  • vedenie workshopov a meetingov na pokročilej úrovni
  • analytické myslenie
  • aktívny prístup k pracovným povinnostiam
  • ústretovosť, presnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť vysokej koncentrácie, primerané formy spoločenského správania sa, dobré vystupovanie
  • Word, Excel,PowerPoint, FE, CTS



Kontaktné údaje:

Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovensko

www.slsp.sk



ID: 2345909  Dátum zverejnenia: 30.11.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.