Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista klientskych potrieb - Trnavský kraj
Miesto práce
Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Pracovná náplň:
- Analyzovať a dohliadať na kvalitu poskytovaných služieb, spokojnosť klientov a v prípade potreby navrhovať opatrenia na zlepšenie.
- Zaujímať sa o spokojnosť klienta s vybavením jeho požiadaviek, starostlivosťou a všeobecnou spokojnosťou so SLSP, a.s..
- Koordinovať aktivity pobočkovej siete v oblasti informovania a motivácie klientov k využívaniu alternatívnych a digitálnych kanálov.
- Aktívne podporovať a koordinovať predaj bankových produktov a služieb, produktov tretích strán.
- Koordinovať plnenie cieľov regiónu, rast naplnených potrieb klientov a konsolidáciu klientov.
- Koordinovať zavádzanie predaja nových produktov v oblasti AUM a bankopoistenia, služieb a inovácií v retailovej pobočkovej sieti.
- Podporovať a pomáhať riaditeľom oblastí a pobočiek, pri hľadaní efektívnych ciest získavania nových zdrojov a stabilizácie existujúcich (napr. úspešné zachytávanie maturujúcich depozitných a investičných produktov).
- Analyzovať systém práce v oblasti napĺňania potrieb klienta na jednotlivých pobočkách, navrhovať opatrenia na podporu a zefektívnenie predaja vedúce k dosahovaniu stanovených cieľov.
- Dohliadať na realizáciu nastavených aktivít v pobočkovej sieti v oblasti zisťovania potrieb klientov a neklientov, analyzovania ich požiadaviek, aktívnej ponuky produktov a služieb banky, využívania a riešenia aktivít vo Front End, časť Manažment aktivít. Podporovať využívanie nástroja na plánovanie a zaznamenávanie stretnutí s klientom.
- Zabezpečovať komunikáciu medzi pobočkovou sieťou a riadením pobočkovej siete. Sumarizovať spätnú väzbu a zasielať návrhy na zmeny k zvyšovaniu predajných výsledkov a výnosov banky.
- Osobne navštevovať každú pobočku regiónu. Aktívne komunikovať s pracovníkmi retailovej siete s cieľom podporiť dosahovanie cieľov, monitoringu práce s portfóliom, naplnenia klientskych potrieb a spokojnosti klienta a získavať spätnú väzbu.
- Vykonávať aktívnu akvizičnú činnosť, zúčastňovať sa prezentácií a prednášok u existujúcich aj potenciálnych klientov. Aktívne spolupracovať s firemnými centrami, privátnym bankovníctvom, micros špecialistami, verejným a neziskovým sektorom.
- Monitorovať konkurenčné prostredie so zameraním na produkty a rozsah služieb a v prípade potreby navrhovať opatrenia.
Požiadavky:
- VŠ
- minimálne 3 roky skúseností vo finančnom sektore
- anglický jazyk
- výborné vyjednávacie,organizačné, komunikačné a prezentačné zručnosti
- vedenie workshopov a meetingov na pokročilej úrovni
- analytické myslenie
- aktívny prístup k pracovným povinnostiam
- ústretovosť, presnosť, flexibilita, spoľahlivosť, schopnosť vysokej koncentrácie, primerané formy spoločenského správania sa, dobré vystupovanie
- Word, Excel,PowerPoint, FE, CTS
Kontaktné údaje:
ID: 2345909
Dátum zverejnenia: 30.11.2015
2015-11-30
lokalita: Trnavský kraj Pozícia: Finančný poradca Spoločnosť: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.