Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa privátneho bankovníctva
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Pracovná náplň
- vypracovávať odborné podklady, materiály a prezentácie pre rokovania
- plánovať a koordinovať pracovný program riaditeľa oddelenia
- komplexná príprava akcií a eventov pre klientov aj eventy mimo SR
- viesť pridelenú agendu (organizovať pracovné stretnutia, prijímať telefonáty, vybavovať korešpondenciu, sledovať plnenie úloh, získavať a spracovávať informácie)
- administratívna podpora celého oddelenia
- vykonávať evidenciu, archiváciu a skartáciu dokumentácie
- prijímanie pokynov od klientov a príprava zmlúvnych dokumentov
Požiadavky na zamestnanca
- prednostne ekonomické vzdelanie: SŠ + 3 roky praxe/VŠ + 1 rok praxe
- výborná znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- schopnosť pracovať v strese a riešiť problémové situácie
- asertivita, kreativita, flexibilita, samostatná realizácia práce
- výborné organizančné schopnosti
- ovládať kancelársky software (Word, Excel, PowerPoint)
- komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie
- vysoké pracovné nasadenie
Kontaktné údaje:
ID: 1885399
Dátum zverejnenia: 1.10.2014
2014-10-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.