Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci odboru prevádzkových vzťahov so zákazníkmi
Miesto práce
Bratislava
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Termín nástupu
13.04.2015
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Riadenie, organizovanie a kontrola najzložitejších procesov vo zverenom útvare, plánovanie podnikateľských aktivít vo zverenom útvare a využitie ich kapacít, vedenie zamestnancov, prideľovanie úloh, motivovanie, hodnotenie zamestnancov, identifikácia a riešenie problémov, zabezpečenie efektívnosti hospodárenia zvereného útvaru a hodnotenie výkonnosti zamestnancov daného útvaru a zabezpečovanie ďalších personálnych činností, riadenie a kontrola bezpečnosti a hygieny práce vo zverenom útvare, vedenie príslušnej technickej a prevádzkovej dokumentácie, vysoká miera zodpovednosti za škody a pod.
Iné výhody
•príspevok na stravovanie,
•príspevok pri pracovnom výročí – oceňujeme lojalitu a senioritu zamestnancov,
•príspevok na dopravu do zamestnania,
•príspevok pri dlhodobej práceneschopnosti,
•mimoriadna sociálna výpomoc,
•príspevok na rôzne športové a kultúrne podujatia, s cieľom podporiť aj mladé rodiny s deťmi, ktorým poskytujeme napríklad príspevok pri I. nástupe do školy, organizujeme detské letné tábory pre deti zamestnancov.
•príspevok pri pracovnom výročí – oceňujeme lojalitu a senioritu zamestnancov,
•príspevok na dopravu do zamestnania,
•príspevok pri dlhodobej práceneschopnosti,
•mimoriadna sociálna výpomoc,
•príspevok na rôzne športové a kultúrne podujatia, s cieľom podporiť aj mladé rodiny s deťmi, ktorým poskytujeme napríklad príspevok pri I. nástupe do školy, organizujeme detské letné tábory pre deti zamestnancov.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Požadovaná prax
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosť problematiky v oblasti poštových a doručovateľských služieb výhodou
Manažérske zručnosti v oblasti riadenia a vedenia tímu
Samostatnosť, precíznosť, schopnosť prijať a prevziať zodpovednosť, štruktúrovaný prístup k riešeniu problémov.
Orientácia na výsledok, odolnosť voči stresu
Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
Písomný prejav
Slovný prejav, schopnosť vyjadrovania
Manažérske štandardy
Využívanie výpočtovej techniky pre bežné kancelárske práce
AJ aktívne – porozumenie, hovorenie a písanie na úrovni samostatného používateľa
Manažérske zručnosti v oblasti riadenia a vedenia tímu
Samostatnosť, precíznosť, schopnosť prijať a prevziať zodpovednosť, štruktúrovaný prístup k riešeniu problémov.
Orientácia na výsledok, odolnosť voči stresu
Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
Písomný prejav
Slovný prejav, schopnosť vyjadrovania
Manažérske štandardy
Využívanie výpočtovej techniky pre bežné kancelárske práce
AJ aktívne – porozumenie, hovorenie a písanie na úrovni samostatného používateľa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská pošta, a.s. pôsobí na trhu s poštovými službami viac ako 30 rokov. Jedinečné prepojenie tradičných poštových služieb s modernými produktmi z nej robí spoločnosť, ktorá má silné postavenie na slovenskom trhu poštových služieb.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poštové služby a služby kuriérov
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu nám pošlite Vaše CV a motivačný list na doleuvedenú linku poslať životopis. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich požadované kritéria. Za pochopenie Vám ďakujeme.
Kontakt
ID: 2065945
Dátum zverejnenia: 30.3.2015
2015-03-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Koordinátor, Obchodný manažér Spoločnosť: Slovenská pošta, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou