Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant
GLOBSEC
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Plánovanie a koordinácia mítingov a manažovanie kalendára nadriadeného.
•Príprava podkladov a prezentácií na rokovania pre nadriadeného.
•Komunikácia s inštitúciami, donormi a obchodnými partnermi podľa inštrukcii nadriadeného.
•Vedenie zápisov z pracovných stretnutí a príprava podkladov pre členov manažmentu.
•Zodpovednosť za zabezpečenie letenky, ubytovania a inej dopravy na pracovné cesty nadriadeného.
• Zodpovednosť za chod recepcie organizácie.
• Evidencia prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty, vrátane elektronickej pošty a faxov. Zodpovednosť za obeh písomností.
• Nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a tovaru dennej potreby pre organizáciu.
• Zodpovednosť za evidenciu a archiváciu dokumentov.
• Spravovanie kalendára organizácie.
• Vybavenie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov aj v anglickom jazyku.
• Zabezpečenie spoločenského servisu pre hostí – uvádzať návštevy, pripraviť a podávať občerstvenie.
• Udržiavanie priestorov kancelárie v reprezentatívnom stave.
• Spravovanie pozvánok na podujatia tretích strán a potvrdenie účasti.
• Logistická podpora pri zabezpečení menších podujatí.
•Príprava podkladov a prezentácií na rokovania pre nadriadeného.
•Komunikácia s inštitúciami, donormi a obchodnými partnermi podľa inštrukcii nadriadeného.
•Vedenie zápisov z pracovných stretnutí a príprava podkladov pre členov manažmentu.
•Zodpovednosť za zabezpečenie letenky, ubytovania a inej dopravy na pracovné cesty nadriadeného.
• Zodpovednosť za chod recepcie organizácie.
• Evidencia prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty, vrátane elektronickej pošty a faxov. Zodpovednosť za obeh písomností.
• Nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a tovaru dennej potreby pre organizáciu.
• Zodpovednosť za evidenciu a archiváciu dokumentov.
• Spravovanie kalendára organizácie.
• Vybavenie prichádzajúcich a odchádzajúcich telefonických hovorov aj v anglickom jazyku.
• Zabezpečenie spoločenského servisu pre hostí – uvádzať návštevy, pripraviť a podávať občerstvenie.
• Udržiavanie priestorov kancelárie v reprezentatívnom stave.
• Spravovanie pozvánok na podujatia tretích strán a potvrdenie účasti.
• Logistická podpora pri zabezpečení menších podujatí.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v jednej z najvplyvnejších mimovládnych inštitúcií v strednej Európe
• práca v mladom kolektíve
• možnosti ďalšieho vzdelávania a profesionálneho rastu
• flexibilný pracovný čas
• práca v mladom kolektíve
• možnosti ďalšieho vzdelávania a profesionálneho rastu
• flexibilný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba tých kandidátov, ktorí vyhovujú našim kritériám. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- reprezentatívnosť, príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť, samostatnosť
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť
- proaktivita, asertivita
- time - management
- multitasking
- znalosť diplomatického protokolu výhodou
- politický a ekonomický prehľad výhodou
- skúsenosť s prácou s databázami výhodou
- komunikatívnosť, samostatnosť
- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť
- proaktivita, asertivita
- time - management
- multitasking
- znalosť diplomatického protokolu výhodou
- politický a ekonomický prehľad výhodou
- skúsenosť s prácou s databázami výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
GLOBSEC is a global think-tank based in Bratislava committed to enhancing security, prosperity and sustainability in Europe and throughout the world.
The international environment is becoming less predictable and more complex. Technological innovation is quickly disrupting the old frameworks of economies, societies and political order. GLOBSEC helps to provide a better understanding of global trends and their consequences for society, economy and security. We generate new ideas and drive change for a more stable, prosperous and sustainable world, by:
• Conducting world-class research and political insight into major threats and risks to our society.
• Driving change by engaging esteemed policy-makers and senior leaders from different sectors in our policy initiatives.
• Putting together leaders and stakeholders from multiple sectors at the right time in one place.
In an interconnected world, GLOBSEC stimulates public-private dialogue to shape agendas for the future. With global ambitions in mind, and building on its Central European legacy, GLOBSEC seeks to contribute to agendas which are critical for Europe. GLOBSEC acts in the spirit of European values and international cooperation.
The international environment is becoming less predictable and more complex. Technological innovation is quickly disrupting the old frameworks of economies, societies and political order. GLOBSEC helps to provide a better understanding of global trends and their consequences for society, economy and security. We generate new ideas and drive change for a more stable, prosperous and sustainable world, by:
• Conducting world-class research and political insight into major threats and risks to our society.
• Driving change by engaging esteemed policy-makers and senior leaders from different sectors in our policy initiatives.
• Putting together leaders and stakeholders from multiple sectors at the right time in one place.
In an interconnected world, GLOBSEC stimulates public-private dialogue to shape agendas for the future. With global ambitions in mind, and building on its Central European legacy, GLOBSEC seeks to contribute to agendas which are critical for Europe. GLOBSEC acts in the spirit of European values and international cooperation.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2013779
Dátum zverejnenia: 29.9.2015
2015-09-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: GLOBSEC
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou