Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný pracovník regionálnej kancelárie Trenčín (sekcia Plánu obnovy)
Slovenská agentúra životného prostredia
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
05/2024
05/2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností a v zmysle zákona č. 553/ 2003 Z. z.
1 700 EUR/mesiacv závislosti od praxe a skúseností a v zmysle zákona č. 553/ 2003 Z. z.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Záleží vám na pripravenosti slovenských rodinných domov na energetickú a klimatickú krízu a chceli by ste sa pridať do tímu Plánu obnovy? Slovenská agentúra životného prostrediu rozširuje svoje rady o pracovníkov, ktorí budú konzultovať s majiteľmi rodinných domov o možnostiach podpory obnovy. Naši noví kolegovia sa budú taktiež podieľať na komunikačných aktivitách regionálnych kancelárií tzv. „v teréne“ a budú zaškolení na vyhodnocovanie a spracovávanie žiadostí v celom procese poskytovania príspevku na obnovu rodinného domu. Ponúkame dynamickú prácu v odhodlanom kolektíve. Bližšie podmienky nižšie.
Náplň práce spočíva najmä:
- administrácia prijatých žiadostí o poskytovanie prostriedkov z mechanizmu na obnovu rodinných domov z Plánu obnovy a odolnosti SR,
- výkon základnej finančnej kontroly, kontrola podmienok poskytnutia prostriedkov z mechanizmu, kontrola dokumentácie EHB (EC/PEH),
- príprava zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu,
- výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu a finančnej kontroly na mieste v zmysle § 6 zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- príprava podkladov pre riešenie zmenových konaní,
- riešenie nezrovnalostí,
- poskytovanie poradenskej činnosti klientom regionálnej kancelárie (v rámci prípravy žiadosti o poskytnutie prostriedkov mechanizmu) a účasť na prezentačných a propagačných aktivitách.
Náplň práce spočíva najmä:
- administrácia prijatých žiadostí o poskytovanie prostriedkov z mechanizmu na obnovu rodinných domov z Plánu obnovy a odolnosti SR,
- výkon základnej finančnej kontroly, kontrola podmienok poskytnutia prostriedkov z mechanizmu, kontrola dokumentácie EHB (EC/PEH),
- príprava zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu,
- výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu a finančnej kontroly na mieste v zmysle § 6 zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- príprava podkladov pre riešenie zmenových konaní,
- riešenie nezrovnalostí,
- poskytovanie poradenskej činnosti klientom regionálnej kancelárie (v rámci prípravy žiadosti o poskytnutie prostriedkov mechanizmu) a účasť na prezentačných a propagačných aktivitách.
Zamestnanecké výhody, benefity
• základná výmera dovolenky zvýšená o 1 týždeň
• príspevok na DDS
• odmeny pri pracovnom a životnom jubileu
• sick days
• karta Multisport
• práca v dynamickej spoločnosti zapojenej do medzinárodných projektov
• odborný rast
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pracovná ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite motivačný list a životopis prostredníctvom portálu Profesia.sk do 12.04.2024.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický/technický smer
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• komunikačné a organizačné zručnosti - práca s klientmi (osobná komunikácia, elektronická komunikácia, telefonická komunikácia)
• zameranie na výsledok
• zmysel pre tímovú spoluprácu
• pozitívny prístup k ľuďom, profesionálne a etické správanie
• bezúhonnosť
• vítaná prax v oblasti finančného a projektového riadenia projektov spolufinancovaných z fondov EÚ
• vítaná prax v oblasti stavebníctva (vyhodnocovanie dokumentácie energetických certifikátov, energetických projektových hodnotení, Projektovej dokumentácie stavieb)
• vítané skúsenosti s prácou v štátnej / verejnej správe
• zameranie na výsledok
• zmysel pre tímovú spoluprácu
• pozitívny prístup k ľuďom, profesionálne a etické správanie
• bezúhonnosť
• vítaná prax v oblasti finančného a projektového riadenia projektov spolufinancovaných z fondov EÚ
• vítaná prax v oblasti stavebníctva (vyhodnocovanie dokumentácie energetických certifikátov, energetických projektových hodnotení, Projektovej dokumentácie stavieb)
• vítané skúsenosti s prácou v štátnej / verejnej správe
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Príspevková organizácia, zameraná na zabezpečovanie starostlivosti o životné prostredie a rozvoj environmentalistiky v súlade so zásadami trvalo udržateľného rozvoja.
www.sazp.sk
www.sazp.sk
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4790850
Dátum zverejnenia: 22.3.2024
2024-03-22
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Slovenská agentúra životného prostredia
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac