Vedúca/ci organizačného oddelenia

Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2024
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiacNástupný plat od 2 300 eur (brutto) – v závislosti od skúsenosti kandidáta/ky v zmysle zákona o 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Druh pracovného pomeru - na základe zákona 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme, pracovný pomer na dobu určitú na 1 rok s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú s 3 mesačnou skúšobnou dobou


Náplň práce:

Zodpovedá za organizačné, ekonomické a administratívne fungovanie agentúry pri realizácii projektov rozvojovej spolupráce a humanitárnej pomoci;

Zabezpečuje koordináciu čerpania a použitia alokovaných finančných prostriedkov v zmysle  Zamerania rozvojovej pomoci na príslušný kalendárny rok a iných prostriedkov poskytnutých SR zo zahraničia na financovanie projektov (na základe medzinárodných zmlúv);

Zodpovedá za hospodárne a efektívne čerpanie rozpočtov z oblasti Budovania kapacít, Verejnej informovanosti a Chodu SAMRS;

Zodpovedá za manažment kompletného plnenia uzatvorených zmlúv v oblasti zabezpečenia chodu SAMRS;

Vykonáva finančnú kontrolu v súlade so zákonom 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov;

Zodpovedá za prípravu a aktualizáciu interných smerníc a predpisov v zmysle platných zákonov a nariadení a ich evidenciu;

Pripravuje návrhy na zlepšenia respektíve tvorbu nových procesov v rámci agentúry týkajúcich sa organizačného, ekonomického a administratívneho fungovania agentúry;

Zabezpečuje udržiavanie a zlepšovanie systému manažérstva kvality (SMK) v SAMRS podľa normy ISO 9001 (revízie smerníc, príprava podkladov pre interný audit, vypracovanie návrhov politiky kvality, cieľov kvality a akčného plánu na daný kalendárny rok, zabezpečenie pravidelného hodnotenie účinnosti a efektívnosti SMK v podmienkach SAMRS – v spolupráci s externým dodávateľom);

Pripravuje materiály, podklady, správy pre vedenie agentúry (Kontrakt s MZVEZ SR, Odpočet kontraktu, Výročná správa, Ročný plán verejného obstarávania, Vyhodnotenie Akčného plánu, Komunikačná stratégia, Plán vzdelávania);

Zabezpečuje súčinnosť pri výkone externých auditov na SAMRS;

Zabezpečuje externú komunikáciu agentúry a komunikáciu s MZVEZ SR;

V oblasti verejnej informovanosti zodpovedá za obsahové spracovanie PR výstupov, online prezentácie, článkov a iných komunikačných nástrojov prezentujúcich činnosť agentúry;

Zabezpečuje riadenie, koordináciu, kontrolu a analýzu plnenia úloh zadávaných  zamestnancom Organizačného oddelenia externe alebo vedením SAMRS;

Zodpovedá za oboznámenie nových zamestnancov s právami vyplývajúcimi z ich pracovného zaradenia, poskytovanie predpisov vzťahujúcich sa na prácu podriadených zamestnancov a starostlivosť o odbornosť a vzdelávanie zamestnancov;

Zodpovedá za dodržiavanie právnych  a interných predpisov na pracovisku, starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci;

Podľa potreby zastupuje R SAMRS na vybraných stretnutiach v rozsahu činností uvedených v poverení na zastupovanie;

Spolupracuje s odbornými organizačnými útvarmi MZVEZ SR, kľúčovými partnermi a dodávateľmi služieb SAMRS;

Zabezpečuje prevádzku a správu databáz pre personalistiku a mzdy, rozpočet, finančníctvo, účtovníctvo a evidenciu majetku;

V rámci verejného obstarávania zabezpečuje formuláciu technických a špecifických požiadaviek, určenie PHZ  požadovaných tovarov a služieb. Spolupracuje s externým právnikom poskytujúcim služby VO pre SAMRS a komunikuje s dodávateľmi služieb a tovarov s prihliadnutím na podmienky zeleného verejného obstarávania;

Zodpovedá za kontrolu a dodržiavanie limitov a objemov uzatvorených zmlúv z verejného obstarávania;

Zabezpečuje správu pohľadávok štátu SR;

Podľa zadania spolupracuje v rámci EU DEL projektov v oblastiach agendy organizačného oddelenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

Finančný príspevok na stravovanie
Možnosť pracovať home office počas 8 dní za mesiac
Týždeň dovolenky navyše
Notebook
Malý kolektív - príjemné pracovné prostredie
Výhodná lokalita pre dochádzajúcich zamestnancov
Možnosť ďalšieho vzdelávania
Príspevok na DDS

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:

1. Žiadosť o zaradenie do výberového
konania
2. Aktuálny profesijný štruktúrovaný
životopis
3. Motivačný list
4. Kópia dokladu o dosiahnutí
požadovaného stupňa vzdelania
5. Čestné vyhlásenie o:
- spôsobilosti na právne úkony v plnom
rozsahu
- bezúhonnosti

Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi zasielať: do 19.04.2024 IBA v elektronickej podobe na e-mail: [email protected].
V predmete emailu označiť: VK vedúca/ci organizačného oddelenia

Do výberového konania budú pozvaní len tí uchádzači, ktorí predložia všetky požadované doklady v stanovenom termíne a zároveň spĺňajú požiadavky na kandidáta. Účastníci budú pozvaní len elektronickou cestou.

Osobné údaje poskytnuté uchádzačmi o zamestnanie sú spracovávané v súlade so zákonom č. 552/2003 Z. z. Zákon o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov a Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu ich neuchováva pre ďalšiu potrebu.

Prevádzkovateľom Vašich osobných údajov je Slovenská agentúra pre medzinárodnú a rozvojovú spoluprácu, so sídlom Pražská 7, 811 04 Bratislava, SR (ďalej len „Prevádzkovateľ“). Po splnení účelu, na ktorý boli osobné údaje uchádzača o zamestnanie získané (po ukončení výberového konania u neúspešných kandidátov) prevádzkovateľ osobné údaje bezodkladne zlikviduje a to aj v elektronickej forme, osobné údaje si neeviduje v databáze ani v osobnej zložke. S úspešným uchádzačom prevádzkovateľ spracúva osobné údaje za účelom spracovania a realizácie potrebných opatrení pred uzatvorením pracovno-právneho vzťahu. Prevádzkovateľ bude uchovávať osobné údaje po dobu trvania pracovno-právneho vzťahu. Dotknutá osoba má v zmysle čl. 13 GDPR a/alebo § 19 zákona o ochrane osobných údajov najmä tieto práva: právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie osobných údajov, právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov, právo na prenosnosť osobných údajov, právo kedykoľvek svoj súhlas odvolať, právo podať návrh na začatie konania podľa § 100 Zákona o ochrane osobných údajov. Prevádzkovateľ má ustanovenú zodpovednú osobu. Dotknutá osoba si môže uplatniť svoje práva vyplývajúce z GDPR a Zákona o ochrane osobných údajov e-mailom: [email protected] alebo písomne alebo osobne na adrese sídla Prevádzkovateľa.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

prednostne v oblasti práva, ekonómie alebo humanitných vied

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

podobnej pozícii, prax s riadením ľudí v počte min. 5 - 10 výhodou

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúseností na podobnej riadiacej pozícii

Štátna pokladnica – pokročilý

SAP – pokročilý

RIS - rozpočtový informačný systém - pokročilý

Vysoká úroveň počítačovej gramotnosti, výborná znalosť aplikácií MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook, MS PowerPoint, WordPress), komunikačné platformy (MS Teams, Webex, Zoom)

Prehľad o všeobecne záväzných právnych predpisoch z oblasti rozpočtovania, ekonomiky, účtovníctva a personalistiky v rozpočtovej organizácii

Zákon č. 523/2004 o rozpočtových pravidlách verejnej správy

Zákon č. 357/2015 o finančnej kontrole a audite

Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve

Zákon č. 392/2015 o rozvojovej spolupráci

Zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme

Zákona č. 553/2003 Z. z.o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme

Zákonník práce/Vyššia Kolektívna zmluva pre verejnú správu

Zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám

Zákona č. 317/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu

Zákona č. 18/2018 o ochrane osobných údajov podľa nariadenia EÚ – GDPR

Skúsenosti s implementáciou projektov EÚ a ich technická administrácia – výhodou


Anglický jazyk (úroveň minimálne C1, bude predmetom overenia na osobnom pohovore)


Dobré komunikačné a organizačné schopnosti, profesionálne vystupovanie
Schopnosť pracovať samostatne, proaktívne a zodpovedne
Schopnosť analyzovať a konštruktívne riešiť problémy
Analytické myslenie a pozitívny vzťah k číslam
Aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie
Záujem o aktivity a činnosť agentúry
Flexibilnosť a spoľahlivosť
Odolnosť voči stresu
Bezúhonnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovenská agentúra pre medzinárodnú rozvojovú spoluprácu – SlovakAid je rozpočtová organizácia Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR. Hlavným predmetom činnosti agentúry je implementácia rozvojovej politiky SR. SAMRS zabezpečuje kontrolu čerpania prostriedkov rozvojovej spolupráce a humanitárnej pomoci, riadenie a administráciu projektov a ostatných nástrojov rozvojovej spolupráce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Miroslava Garajová
Tel.: +421259782618
E-mail: poslať životopis
ID: 4794594  Dátum zverejnenia: 27.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac