Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka
SLOVCLEAN a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - úspešnú slovenskú spoločnosť - hľadáme do pracovného tímu šikovnú a samostatnú Asistentku.
Tvojou náplňou práce bude:
• Asistencia vedeniu spoločnosti a určeným nadriadeným pracovníkom
• Bezproblémové vedenie kancelárie konateľa po administratívnej a organizačnej stránke
• Zodpovednosť za riešenie všetkých pridelených úloh, návrhy na ich riešenie a následná realizácia
• Organizovanie stretnutí vedenia spoločnosti
• Kontakt s dodávateľmi, štátnymi inštitúciami, bankami
• Príprava podkladov pre obchodné stretnutia, rokovania a interné porady, spracovanie zápisov
• Spracovanie pošty, zabezpečenie obehu dokumentov v spoločnosti
• Zabezpečovanie občerstvenia
• Organizácia služobných ciest vedenia spoločnosti
• Aktívna komunikácia so všetkými oddeleniami spoločnosti
• Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
• Administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Tvojou náplňou práce bude:
• Asistencia vedeniu spoločnosti a určeným nadriadeným pracovníkom
• Bezproblémové vedenie kancelárie konateľa po administratívnej a organizačnej stránke
• Zodpovednosť za riešenie všetkých pridelených úloh, návrhy na ich riešenie a následná realizácia
• Organizovanie stretnutí vedenia spoločnosti
• Kontakt s dodávateľmi, štátnymi inštitúciami, bankami
• Príprava podkladov pre obchodné stretnutia, rokovania a interné porady, spracovanie zápisov
• Spracovanie pošty, zabezpečenie obehu dokumentov v spoločnosti
• Zabezpečovanie občerstvenia
• Organizácia služobných ciest vedenia spoločnosti
• Aktívna komunikácia so všetkými oddeleniami spoločnosti
• Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
• Administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v úspešnej slovenskej spoločnosti
• Mladý a veľmi dynamický kolektív
• Príjemné pracovné prostredie
• Mladý a veľmi dynamický kolektív
• Príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Uchádzači, ktorí spĺňajú podmienky stanovené na túto pracovnú pozíciu, prosím zasielajte Vaše životopisy s fotografiou v slovenskom aj anglickom jazyku na [email protected] .
Ďakujeme.
Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta očakávame:
• Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii minimálne 1 rok
• Výborná znalosť slovenského jazyka a gramatiky
• Znalosť práce s PC - bežné administratívne programy
• Profesionálna prezentácia
• Komunikatívnosť, silný organizačný typ
• Asertívnosť, avšak priateľské a nekonfliktné vystupovanie
• Zvládanie záťažových situácii, multitasking
• Logické myslenie
• Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii minimálne 1 rok
• Výborná znalosť slovenského jazyka a gramatiky
• Znalosť práce s PC - bežné administratívne programy
• Profesionálna prezentácia
• Komunikatívnosť, silný organizačný typ
• Asertívnosť, avšak priateľské a nekonfliktné vystupovanie
• Zvládanie záťažových situácii, multitasking
• Logické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu upratovacích služieb od roku 2005. Už osemnásť rokov poskytujeme našim klientom z najrôznejších oblastí profesionálne cleaningové služby. Našimi zákazníkmi sú veľké výrobné podniky, nevýrobné spoločnosti, obchodné centrá, administratívne komplexy, hotely či nemocnice.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
ID: 1540934
Dátum zverejnenia: 8.4.2014
2014-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Sekretárka Spoločnosť: SLOVCLEAN a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou