Asistentka

SLOVCLEAN a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta - úspešnú slovenskú spoločnosť - hľadáme do pracovného tímu šikovnú a samostatnú Asistentku.

Tvojou náplňou práce bude:

• Asistencia vedeniu spoločnosti a určeným nadriadeným pracovníkom
• Bezproblémové vedenie kancelárie konateľa po administratívnej a organizačnej stránke
• Zodpovednosť za riešenie všetkých pridelených úloh, návrhy na ich riešenie a následná realizácia
• Organizovanie stretnutí vedenia spoločnosti
• Kontakt s dodávateľmi, štátnymi inštitúciami, bankami
• Príprava podkladov pre obchodné stretnutia, rokovania a interné porady, spracovanie zápisov
• Spracovanie pošty, zabezpečenie obehu dokumentov v spoločnosti
• Zabezpečovanie občerstvenia
• Organizácia služobných ciest vedenia spoločnosti
• Aktívna komunikácia so všetkými oddeleniami spoločnosti
• Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
• Administratívne práce podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v úspešnej slovenskej spoločnosti
• Mladý a veľmi dynamický kolektív
• Príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Uchádzači, ktorí spĺňajú podmienky stanovené na túto pracovnú pozíciu, prosím zasielajte Vaše životopisy s fotografiou v slovenskom aj anglickom jazyku na [email protected] .

Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od úspešného kandidáta očakávame:

• Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii minimálne 1 rok
• Výborná znalosť slovenského jazyka a gramatiky
• Znalosť práce s PC - bežné administratívne programy
• Profesionálna prezentácia
• Komunikatívnosť, silný organizačný typ
• Asertívnosť, avšak priateľské a nekonfliktné vystupovanie
• Zvládanie záťažových situácii, multitasking
• Logické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu upratovacích služieb od roku 2005. Už osemnásť rokov poskytujeme našim klientom z najrôznejších oblastí profesionálne cleaningové služby. Našimi zákazníkmi sú veľké výrobné podniky, nevýrobné spoločnosti, obchodné centrá, administratívne komplexy, hotely či nemocnice.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
ID: 1540934  Dátum zverejnenia: 8.4.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou