Špecialista pre verejné obstarávanie

SLOVCLEAN a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.5.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 700 EUR/mesiacTPP: 1300€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností, SZČO: 1700€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• aktívne sledovanie vestníka verejného obstarávania, vyhľadávanie oznámení o verejnom obstarávaní, ich vyhodnocovanie

• príprava, spracovanie a kompletizácia ponúk v zmysle súťažných podkladov vo verejnom obstarávaní

• podávanie projektov cez elektronické systémy, monitoring tendrov a výziev v SR, ČR a v zahraničí

• iná administratívna činnosť pri príprave podkladov k verejným obstarávaniam a výberovým konaniam, zapisovanie zápisníc, preklady do anglického jazyka

• odborné a komplexné spracovanie cenových ponúk na základe konkrétnych požiadaviek verejného obstarávateľa, obstarávateľa a klienta, resp. potenciálneho klienta (súkromný sektor)

• podpora obchodného oddelenia, zabezpečenie požadovaných podkladov a dokumentov v tendroch, resp. vo výberových konaniach, registrácia spoločnosti na nákupných portáloch

• aktívna práca so systémom CRM, plnenie klientskej databázy, pravidelné vypracovávanie obchodných reportov

• plnenie operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti a v mladom dynamickom kolektíve
- odborné školenia, jazykové kurzy
- multisport karta
- firemné akcie a teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás ponuka zaujala, zašlite nám svoje CV v Slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadovanú prax. Za pochopenie Vám vopred ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

verejného obstarávania

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- PODMIENKA! prax minimálne 2 na verejnom obstarávaní
- skúsenosti s prípravou cenových ponúk, alebo prácou na obchodnom oddelení

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu upratovacích služieb od roku 2005. Už osemnásť rokov poskytujeme našim klientom z najrôznejších oblastí profesionálne cleaningové služby. Našimi zákazníkmi sú veľké výrobné podniky, nevýrobné spoločnosti, obchodné centrá, administratívne komplexy, hotely či nemocnice.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
ID: 1415181  Dátum zverejnenia: 4.4.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac