Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pre verejné obstarávanie
SLOVCLEAN a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.5.2023
1.5.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 700 EUR/mesiacTPP: 1300€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností, SZČO: 1700€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností
1 300 - 1 700 EUR/mesiacTPP: 1300€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností, SZČO: 1700€+ osobné ohodnotenie do výšky 300€/mesačne v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• aktívne sledovanie vestníka verejného obstarávania, vyhľadávanie oznámení o verejnom obstarávaní, ich vyhodnocovanie
• príprava, spracovanie a kompletizácia ponúk v zmysle súťažných podkladov vo verejnom obstarávaní
• podávanie projektov cez elektronické systémy, monitoring tendrov a výziev v SR, ČR a v zahraničí
• iná administratívna činnosť pri príprave podkladov k verejným obstarávaniam a výberovým konaniam, zapisovanie zápisníc, preklady do anglického jazyka
• odborné a komplexné spracovanie cenových ponúk na základe konkrétnych požiadaviek verejného obstarávateľa, obstarávateľa a klienta, resp. potenciálneho klienta (súkromný sektor)
• podpora obchodného oddelenia, zabezpečenie požadovaných podkladov a dokumentov v tendroch, resp. vo výberových konaniach, registrácia spoločnosti na nákupných portáloch
• aktívna práca so systémom CRM, plnenie klientskej databázy, pravidelné vypracovávanie obchodných reportov
• plnenie operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
• príprava, spracovanie a kompletizácia ponúk v zmysle súťažných podkladov vo verejnom obstarávaní
• podávanie projektov cez elektronické systémy, monitoring tendrov a výziev v SR, ČR a v zahraničí
• iná administratívna činnosť pri príprave podkladov k verejným obstarávaniam a výberovým konaniam, zapisovanie zápisníc, preklady do anglického jazyka
• odborné a komplexné spracovanie cenových ponúk na základe konkrétnych požiadaviek verejného obstarávateľa, obstarávateľa a klienta, resp. potenciálneho klienta (súkromný sektor)
• podpora obchodného oddelenia, zabezpečenie požadovaných podkladov a dokumentov v tendroch, resp. vo výberových konaniach, registrácia spoločnosti na nákupných portáloch
• aktívna práca so systémom CRM, plnenie klientskej databázy, pravidelné vypracovávanie obchodných reportov
• plnenie operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti a v mladom dynamickom kolektíve
- odborné školenia, jazykové kurzy
- multisport karta
- firemné akcie a teambuildingy
- odborné školenia, jazykové kurzy
- multisport karta
- firemné akcie a teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás ponuka zaujala, zašlite nám svoje CV v Slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadovanú prax. Za pochopenie Vám vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
verejného obstarávania
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- PODMIENKA! prax minimálne 2 na verejnom obstarávaní
- skúsenosti s prípravou cenových ponúk, alebo prácou na obchodnom oddelení
- skúsenosti s prípravou cenových ponúk, alebo prácou na obchodnom oddelení
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu upratovacích služieb od roku 2005. Už osemnásť rokov poskytujeme našim klientom z najrôznejších oblastí profesionálne cleaningové služby. Našimi zákazníkmi sú veľké výrobné podniky, nevýrobné spoločnosti, obchodné centrá, administratívne komplexy, hotely či nemocnice.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
ID: 1415181
Dátum zverejnenia: 4.4.2023
2023-04-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: SLOVCLEAN a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac