Pracovník technickej podpory - helpdesk ( ž/m)

Slovanet, a.s.

Miesto práce
Trenčín, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiacZverejňujeme min. hodnotu mzdy k danej pozícii. Finálna úroveň základnej mzdy na pozícii vychádza zo skúseností, znalostí a praxe kandidáta. K základnej mzde prislúchajú rôzne odmeny či príplatky, ktoré upresníme na pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo ťa na tejto pozícii čaká?

Do tímu technickej podpory radi privítame kolegu, ktorý chce a vie poradiť naším zákazníkom. Máš zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte ?
Potom neváhaj a skroluj ďalej.

Čo budeš robiť?

• Poskytovať technickú podporu zákazníkom telefonickou a mailovou formou.
• Aktívne reagovať na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
• Pracovať v internom informačnom systéme (zakladáš, upravuješ a ukončuješ užívateľské služby zákazníkov).
• Zadávať a koordinovať prácu externých technikov v teréne.
• Vykonávanú prácu koordinuješ s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame?

• Práca v slovenskej IT/ Telco profesionálnej spoločnosti s najnovšími technológiami.
• Priestor na ďalšie vzdelávanie a odborný rast .
• Dni voľna naviac.
• Možnosť čiastočne pracovať z domu.
• Príspevok na dôchodkové sporenie.
• Zľavy na produkty spoločnosti.
• Edenred benefity Café – cafeteria.
• MultiSport karta a iné ďalšie.

Informácie o výberovom konaní

Kandidáti, ktorí vyhovujú požadovaným kritériám, tešíme sa na vás. Budeme vás kontaktovať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

IT / Telekomunikácie / Technické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo od teba požadujeme?

Kvalifikačné požiadavky:

• Základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb,
• základný prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP ,
• znalosť práce s OS Windows a programami MS Office,
• znalosť AJ so schopnosťou telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou (nie podmienkou),
• skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.

Osobnostné predpoklady:

• Zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
• komunikačné zručnosti,
• schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
• odolnosť voči stresu a záťaži.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.

Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Soňa Machatová
E-mail: poslať životopis
ID: 4814600  Dátum zverejnenia: 23.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac