Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník technickej podpory
Slovanet, a.s.
Miesto práce
Štefánikova 19, okres Trenčín
Štefánikova 19, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom spoločnosti.
2. Aktívne reaguje na požiadavky a priania zákazníkov v technickej oblasti kompletného portfólia poskytovaných služieb, odpovedá na e-mailové, faxové, písomné a telefonické otázky klientov.
3. Vedie evidenciu telefonických hovorov, technických problémov a otázok zákazníkov.
4. V rámci svojej kompetencie a schopností rieši problémy a požiadavky zákazníkov, ostatné veci deleguje na určených pracovníkov spoločnosti.
5. Zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby.
6. Vykonávanú prácu koordinuje s fakturačným oddelením, pracovníkmi technicko-prevádzkového úseku, oddelenia služieb zákazníkom a úseku IT.
7. Spolupracuje a komunikuje s pracovníkmi obchodného úseku a s ostatnými obchodnými zastúpeniami spoločnosti.
8. Realizuje migráciu zákazníkov na iné služby po technickej stránke.
9. Zadáva a koordinuje prácu technikov v teréne.
2. Aktívne reaguje na požiadavky a priania zákazníkov v technickej oblasti kompletného portfólia poskytovaných služieb, odpovedá na e-mailové, faxové, písomné a telefonické otázky klientov.
3. Vedie evidenciu telefonických hovorov, technických problémov a otázok zákazníkov.
4. V rámci svojej kompetencie a schopností rieši problémy a požiadavky zákazníkov, ostatné veci deleguje na určených pracovníkov spoločnosti.
5. Zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby.
6. Vykonávanú prácu koordinuje s fakturačným oddelením, pracovníkmi technicko-prevádzkového úseku, oddelenia služieb zákazníkom a úseku IT.
7. Spolupracuje a komunikuje s pracovníkmi obchodného úseku a s ostatnými obchodnými zastúpeniami spoločnosti.
8. Realizuje migráciu zákazníkov na iné služby po technickej stránke.
9. Zadáva a koordinuje prácu technikov v teréne.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť,
- práca v mladom dynamickom kolektíve,
- možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám,
- zamestnanecké benefity.
Informácie o výberovom konaní
Svoje žiadosti spolu so životopisom posielajte na e-mailovú adresu [email protected] . Kandidáti, ktorí budú vyhovovať požiadavkám a zaujmú nás, budú pozvaní na osobný pohovor. Ostatným ďakujeme za záujem a ospravedlňujeme sa, že nedokážeme osobne odpovedať všetkým uchádzačom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Expert
Microsoft Windows - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Administrácia UNIX/Linux - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Expert
Microsoft Windows - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Administrácia UNIX/Linux - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné požiadavky:
Osobnostné predpoklady:
- SŠ s maturitou príp. VŠ 1.stupňa
- odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky
- prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
- výborná znalosť práce s OS Windows
- výborná znalosť práce s programami MS Office
- znalosť AJ na úrovni pokročilý so schopnosťou aktívnej telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom
- skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.
Osobnostné predpoklady:
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- flexibilita, operatívnosť – schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
- zodpovednosť,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
- ochota učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2755553
Dátum zverejnenia: 7.10.2016
2016-10-07
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Helpdesk operátor Spoločnosť: Slovanet, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou