Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci tímu monitorovacieho centra siete
Slovanet, a.s.
Miesto práce
Gen. M.R. Štefánika 19, okres Trenčín
Gen. M.R. Štefánika 19, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap alebo dohodou
asap alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce je plánovanie, organizovanie, riadenie a kontrola oddelenia pracovníkov monitorovacieho centra siete. Zodpovednosť za monitorovanie stavu dátovej a hlasovej siete a zariadení spoločnosti Slovanet, a.s.
Hlavné činnosti a rozsah zodpovednosti:
1. Monitoruje dátovú, hlasovú a prenosovú sieť spoločnosti prostredníctvom monitorovacích IS spoločnosti, výpadky liniek a serverov, hlasové ústredne a prenosový systém SDH prostredníctvom monitorovacích IS spoločnosti.
2. Sleduje záťaž a chybovosť na linkách - MRTG
3. Uskutočňuje zmeny v Cacti podľa skutočných zmien zapojení zariadení.
4. Sleduje výpadky mikrovlnných liniek – Nagios, spectrum.
5. Sleduje výpadky dátových, hlasových, prenosových a signalizačných liniek.
6. Rieši poruchy na základe signalizácie z monitorujúcich systémov.
7. Upozorňuje na neaktuálnosť
8. Rieši hlasové poruchy na základe použitia aplikácií ústredne MEDIO.
9. Pri riešení hlasových porúch spolupracuje s oddelením hlasových služieb.
10. Rieši hlásené poruchy – telefonicky, faxom, e-mailom.
11. Poruchy rieši na základe postupu, ktorý je spracovaný v operogramoch – overenie, lokalizácia, príčina a spôsob riešenia poruchy.
12. Komunikuje s KAM zákazníkom a interkonekt partnerom – pravidelné informovanie o riešení poruchy.
13. Koordinuje a komunikuje s pracovníkmi zodpovednými za odstránenie resp. vyriešenie poruchy.
14. Centrálne preberá nahlásené závady, poruchy, oznámenia o výpadkoch.
15. Eviduje serverhousing a servisné návštevy majiteľov serverov.
16. Vedie dokumentáciu o prenajatých linkách, zastupuje pracovníka pri vystavovaní žiadostí liniek ST, Orange, GTS Nextra a Energotelu.
17. Zodpovedá za efektívne vedenie záznamov o výpadkoch a poruchách, a to v tiketovom systéme OTRS, záznamy kategorizuje pre lepšiu dohľadatelnosť.
18. Zodpovedá za odborný rast svojich podriadených. Poskytuje im potrebné rady a informácie. Stará sa, aby absolvovali školenia a tréningy za účelom zvýšenia ich kvalifikácie, v tejto veci spolupracuje s ULZ.
Hlavné činnosti a rozsah zodpovednosti:
1. Monitoruje dátovú, hlasovú a prenosovú sieť spoločnosti prostredníctvom monitorovacích IS spoločnosti, výpadky liniek a serverov, hlasové ústredne a prenosový systém SDH prostredníctvom monitorovacích IS spoločnosti.
2. Sleduje záťaž a chybovosť na linkách - MRTG
3. Uskutočňuje zmeny v Cacti podľa skutočných zmien zapojení zariadení.
4. Sleduje výpadky mikrovlnných liniek – Nagios, spectrum.
5. Sleduje výpadky dátových, hlasových, prenosových a signalizačných liniek.
6. Rieši poruchy na základe signalizácie z monitorujúcich systémov.
7. Upozorňuje na neaktuálnosť
8. Rieši hlasové poruchy na základe použitia aplikácií ústredne MEDIO.
9. Pri riešení hlasových porúch spolupracuje s oddelením hlasových služieb.
10. Rieši hlásené poruchy – telefonicky, faxom, e-mailom.
11. Poruchy rieši na základe postupu, ktorý je spracovaný v operogramoch – overenie, lokalizácia, príčina a spôsob riešenia poruchy.
12. Komunikuje s KAM zákazníkom a interkonekt partnerom – pravidelné informovanie o riešení poruchy.
13. Koordinuje a komunikuje s pracovníkmi zodpovednými za odstránenie resp. vyriešenie poruchy.
14. Centrálne preberá nahlásené závady, poruchy, oznámenia o výpadkoch.
15. Eviduje serverhousing a servisné návštevy majiteľov serverov.
16. Vedie dokumentáciu o prenajatých linkách, zastupuje pracovníka pri vystavovaní žiadostí liniek ST, Orange, GTS Nextra a Energotelu.
17. Zodpovedá za efektívne vedenie záznamov o výpadkoch a poruchách, a to v tiketovom systéme OTRS, záznamy kategorizuje pre lepšiu dohľadatelnosť.
18. Zodpovedá za odborný rast svojich podriadených. Poskytuje im potrebné rady a informácie. Stará sa, aby absolvovali školenia a tréningy za účelom zvýšenia ich kvalifikácie, v tejto veci spolupracuje s ULZ.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v poprednej a stabilnej telco spoločnosti,
- práca v mladom kolektíve,
- možnosť odborného rastu,
- zaujímavé zamestnanecké benefity.
Informácie o výberovom konaní
Životopis spolu so žiadosťou posielajte na e-mailovú adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Z prichádzajúcich žiadostí si dovoľujeme vybrať len uchádzačov, ktorí v rámci CV svojím profilom spĺňajú naše kritériá a tých pozveme na osobný pohovor. Ostatným uchádzačom sa ospravedlňujeme a ďakujeme za záujem.
Z prichádzajúcich žiadostí si dovoľujeme vybrať len uchádzačov, ktorí v rámci CV svojím profilom spĺňajú naše kritériá a tých pozveme na osobný pohovor. Ostatným uchádzačom sa ospravedlňujeme a ďakujeme za záujem.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Expert
Microsoft Windows - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné požiadavky:
Vyžadované pracovné a osobnostné predpoklady:
- odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky,
- prax z uvedenej oblasti,
- prax v oblasti vedenia a riadenia ľudí,
- prehľad v internetovej oblasti
- výborná znalosť práce s OS Windows 95/98/NT/2000/ME/XP/Vista/7
- výborná znalosť práce s programami: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Internet Explorer, MS Outlook alebo MS Outlook Expres, ovládanie iných programov je výhodou.
Vyžadované pracovné a osobnostné predpoklady:
- dobré organizačné schopnosti pre efektívne organizovanie práce a ľudí na svojom pracovisku,
- zručnosť viesť a riadiť ľudí,
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- flexibilita, operatívnosť – schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
- zodpovednosť,
- spoľahlivosť,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
- ochota učiť sa nové veci,
- organizačné schopnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 1959813
Dátum zverejnenia: 28.1.2015
2015-01-28
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov, Vedúci oddelenia, Vedúci technického oddelenia Spoločnosť: Slovanet, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou