Vedúci tímu monitorovacieho centra siete

Slovanet, a.s.

Miesto práce
Gen. M.R. Štefánika 19, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou náplňou práce je plánovanie, organizovanie, riadenie a kontrola oddelenia pracovníkov monitorovacieho centra siete. Zodpovednosť za monitorovanie stavu dátovej a hlasovej siete a zariadení spoločnosti Slovanet, a.s.

Hlavné činnosti a rozsah zodpovednosti:
1. Monitoruje dátovú, hlasovú a prenosovú sieť spoločnosti prostredníctvom monitorovacích IS spoločnosti, výpadky liniek a serverov, hlasové ústredne a prenosový systém SDH prostredníctvom monitorovacích IS spoločnosti.
2. Sleduje záťaž a chybovosť na linkách - MRTG
3. Uskutočňuje zmeny v Cacti podľa skutočných zmien zapojení zariadení.
4. Sleduje výpadky mikrovlnných liniek – Nagios, spectrum.
5. Sleduje výpadky dátových, hlasových, prenosových a signalizačných liniek.
6. Rieši poruchy na základe signalizácie z monitorujúcich systémov.
7. Upozorňuje na neaktuálnosť
8. Rieši hlasové poruchy na základe použitia aplikácií ústredne MEDIO.
9. Pri riešení hlasových porúch spolupracuje s oddelením hlasových služieb.
10. Rieši hlásené poruchy – telefonicky, faxom, e-mailom.
11. Poruchy rieši na základe postupu, ktorý je spracovaný v operogramoch – overenie, lokalizácia, príčina a spôsob riešenia poruchy.
12. Komunikuje s KAM zákazníkom a interkonekt partnerom – pravidelné informovanie o riešení poruchy.
13. Koordinuje a komunikuje s pracovníkmi zodpovednými za odstránenie resp. vyriešenie poruchy.
14. Centrálne preberá nahlásené závady, poruchy, oznámenia o výpadkoch.
15. Eviduje serverhousing a servisné návštevy majiteľov serverov.
16. Vedie dokumentáciu o prenajatých linkách, zastupuje pracovníka pri vystavovaní žiadostí liniek ST, Orange, GTS Nextra a Energotelu.
17. Zodpovedá za efektívne vedenie záznamov o výpadkoch a poruchách, a to v tiketovom systéme OTRS, záznamy kategorizuje pre lepšiu dohľadatelnosť.
18. Zodpovedá za odborný rast svojich podriadených. Poskytuje im potrebné rady a informácie. Stará sa, aby absolvovali školenia a tréningy za účelom zvýšenia ich kvalifikácie, v tejto veci spolupracuje s ULZ.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v poprednej a stabilnej telco spoločnosti,
  • práca v mladom kolektíve,
  • možnosť odborného rastu,
  • zaujímavé zamestnanecké benefity.

Informácie o výberovom konaní

Životopis spolu so žiadosťou posielajte na e-mailovú adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Z prichádzajúcich žiadostí si dovoľujeme vybrať len uchádzačov, ktorí v rámci CV svojím profilom spĺňajú naše kritériá a tých pozveme na osobný pohovor. Ostatným uchádzačom sa ospravedlňujeme a ďakujeme za záujem.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Internet(e-mail, www) - Expert
Microsoft Windows - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
  • odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky,
  • prax z uvedenej oblasti,
  • prax v oblasti vedenia a riadenia ľudí,
  • prehľad v internetovej oblasti
  • výborná znalosť práce s OS Windows 95/98/NT/2000/ME/XP/Vista/7
  • výborná znalosť práce s programami: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Internet Explorer, MS Outlook alebo MS Outlook Expres, ovládanie iných programov je výhodou.

Vyžadované pracovné a osobnostné predpoklady:

  • dobré organizačné schopnosti pre efektívne organizovanie práce a ľudí na svojom pracovisku,
  • zručnosť viesť a riadiť ľudí,
  • zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
  • komunikačné zručnosti,
  • odolnosť voči stresu a záťaži,
  • flexibilita, operatívnosť – schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
  • zodpovednosť,
  • spoľahlivosť,
  • schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
  • ochota učiť sa nové veci,
  • organizačné schopnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.

Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Slovanet, a.s.
Tel.: +421220828111
E-mail: poslať životopis
ID: 1959813  Dátum zverejnenia: 28.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou