Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér - obchodné miesto Kežmarok
Slovanet, a.s.
Miesto práce
Kežmarok, okres Kežmarok
Kežmarok, okres Kežmarok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou, zakladny plat + obchodne odmeny
dohodou, zakladny plat + obchodne odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme samostatného, šikovného a zodpovedného zamestnanca na predaj a ponuku služieb pre našich zákazníkov a podporné administratívne činnosti...
1. Realizuje ponuku a predaj služieb a produktov spoločnosti.
2. Získava nových zákazníkov pre služby poskytované spoločnosťou Slovanet.
3. Okrem nových zmlúv zodpovedá za retencie, prezmluvňovanie zákazníkov, zabezpečuje cross sell a up sell u existujúceho kmeňa zákazníkov v zmysle definovaných zásad využitia obchodnej príležitosti a zákazníckej orientácie.
4. Proaktívne poskytuje jasné, presné a aktuálne informácie zákazníkom ako aj odborné obchodné rady, poradenské služby a aktuálne informácie o ponuke produktov a služieb.
5. Aktívne identifikuje a uspokojuje potreby zákazníkov v súlade s presadzovaním obchodných záujmov spoločnosti.
6. Reprezentuje spoločnosť pred koncovým užívateľom.
7. Sleduje a analyzuje trh v oblastiach záujmu, poskytuje námety pre zlepšenie predaja.
8. Odstraňuje vzniknuté nezrovnalosti alebo problémy v rámci svojich možností.
9. Vykonáva podpornú obchodnú činnosť (osobná, telefonická a elektronická komunikácia so zákazníkom).
10. Pripravuje, uskutočňuje a spracováva obchodnú korešpondenciu (písomnú a elektronickú) so zákazníkmi.
11. Zodpovedá za úplnosť obchodných písomností.
12. Vypĺňa typizované zmluvy a dodatky podľa požiadaviek koncového užívateľa.
13. Vykonáva administratívne činnosti spojené s predajom a následnou starostlivosťou o zákazníka.
14. Kontroluje a verifikuje podklady k pripravovaným zmluvám a dokumentom.
15. Vybavuje osobné reklamácie a sťažnosti zákazníkov.
16. Pripravuje reporty (správy) o novozriadených obchodných prípadoch v intervaloch určených nadriadeným pracovníkom.
17. Na základe vyžiadaných alebo postúpených podkladov vedie a aktualizuje databázu, ako aj informácie o zákazníkoch v informačných systémoch spoločnosti.
18. Zadáva požiadavky na odpojenie a zapojenie klientov alebo na zmeny služieb.
19. Spolupracuje na kompletizácii podkladov k obchodným prípadom s príslušnými organizačnými zložkami.
20. Reprezentuje profesionálny a zákaznícky orientovaný prístup.
21. Zabezpečuje všetky ostatné administratívno-organizačné činnosti súvisiace s prevádzkou pracoviska.
1. Realizuje ponuku a predaj služieb a produktov spoločnosti.
2. Získava nových zákazníkov pre služby poskytované spoločnosťou Slovanet.
3. Okrem nových zmlúv zodpovedá za retencie, prezmluvňovanie zákazníkov, zabezpečuje cross sell a up sell u existujúceho kmeňa zákazníkov v zmysle definovaných zásad využitia obchodnej príležitosti a zákazníckej orientácie.
4. Proaktívne poskytuje jasné, presné a aktuálne informácie zákazníkom ako aj odborné obchodné rady, poradenské služby a aktuálne informácie o ponuke produktov a služieb.
5. Aktívne identifikuje a uspokojuje potreby zákazníkov v súlade s presadzovaním obchodných záujmov spoločnosti.
6. Reprezentuje spoločnosť pred koncovým užívateľom.
7. Sleduje a analyzuje trh v oblastiach záujmu, poskytuje námety pre zlepšenie predaja.
8. Odstraňuje vzniknuté nezrovnalosti alebo problémy v rámci svojich možností.
9. Vykonáva podpornú obchodnú činnosť (osobná, telefonická a elektronická komunikácia so zákazníkom).
10. Pripravuje, uskutočňuje a spracováva obchodnú korešpondenciu (písomnú a elektronickú) so zákazníkmi.
11. Zodpovedá za úplnosť obchodných písomností.
12. Vypĺňa typizované zmluvy a dodatky podľa požiadaviek koncového užívateľa.
13. Vykonáva administratívne činnosti spojené s predajom a následnou starostlivosťou o zákazníka.
14. Kontroluje a verifikuje podklady k pripravovaným zmluvám a dokumentom.
15. Vybavuje osobné reklamácie a sťažnosti zákazníkov.
16. Pripravuje reporty (správy) o novozriadených obchodných prípadoch v intervaloch určených nadriadeným pracovníkom.
17. Na základe vyžiadaných alebo postúpených podkladov vedie a aktualizuje databázu, ako aj informácie o zákazníkoch v informačných systémoch spoločnosti.
18. Zadáva požiadavky na odpojenie a zapojenie klientov alebo na zmeny služieb.
19. Spolupracuje na kompletizácii podkladov k obchodným prípadom s príslušnými organizačnými zložkami.
20. Reprezentuje profesionálny a zákaznícky orientovaný prístup.
21. Zabezpečuje všetky ostatné administratívno-organizačné činnosti súvisiace s prevádzkou pracoviska.
Informácie o výberovom konaní
Prosím, na ponuku reagujte len v prípade, že ste presvedčený/á, že by ste zvládli prácu obchodníka na pobočke v telekomunikačnej firme, ktorá predáva služby spojené s poskytovaním internetu. Vyžadujeme aj základnú technickú znalosť a vedomosti.
Žiadosti spolu so životopisom posielajte na e-mailovú adresu [email protected]. Kandidáti, ktorí budú vyhovovať požiadavkám a zaujmú nás, budú pozvaní na osobný pohovor. Ostatným ďakujeme za záujem a ospravedlňujeme sa, že nedokážeme osobne odpovedať všetkým uchádzačom.
Žiadosti spolu so životopisom posielajte na e-mailovú adresu [email protected]. Kandidáti, ktorí budú vyhovovať požiadavkám a zaujmú nás, budú pozvaní na osobný pohovor. Ostatným ďakujeme za záujem a ospravedlňujeme sa, že nedokážeme osobne odpovedať všetkým uchádzačom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- reprezentačný vzhľad,
- príjemné vystupovanie,
- komunikačné zručnosti,
- asertivita,
- dynamickosť,
- cieľavedomosť,
- presvedčivosť,
- prezentačné zručnosti,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- zodpovednosť,
- spoľahlivosť,
- organizačné schopnosti,
- flexibilita,
- adaptabilita, schopnosť prispôsobiť sa meniacim sa podmienkam.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 1567445
Dátum zverejnenia: 9.10.2015
2015-10-09
lokalita: okres Kežmarok Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný referent, Odborný predajca, Vedúci predajne/prevádzky, Vedúci úseku predajne Spoločnosť: Slovanet, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, zakladny plat + obchodne odmeny