Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník služieb zákazníkom - tím call centra
Slovanet, a.s.
Miesto práce
Gen. M. R. Štefánika 19, Trenčín, okres Trenčín
Gen. M. R. Štefánika 19, Trenčín, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Zabezpečuje starostlivosť o súčasných a nových zákazníkov, ako aj informovanosť potenciálnych zákazníkov.
2. Aktívne reaguje na požiadavky zákazníkov v snahe o ich vyriešenie, využitie obchodnej príležitosti a v zmysle princípov zákazníckej orientácie.
3. Realizuje prevažne telefonickú komunikáciu so zákazníkmi.
4. Poskytuje aktuálne informácie o ponuke služieb prípadne informácie zo systémov spoločnosti.
5. V rámci svojej kompetencie poskytuje poradenské služby zákazníkom.
6. Zabezpečuje predaj služieb a produktov zákazníkom na základe telefonického alebo písomného (e-mailového) oslovenia.
7. Na základe telefonických požiadaviek zákazníkov realizuje zmeny služieb.
8. Vypracováva typizované zmluvy a dodatky.
9. Realizuje nahodenie a spracovanie zmlúv a dodatkov v systéme.
10. Kontroluje a verifikuje podklady k pripravovaným zmluvám, zmluvám od obchodného zastúpenia.
11. Vedie evidenciu dokumentov vzťahujúcich sa k zákazníkom.
12. Rieši dopyty, reklamácie a sťažnosti zákazníkov.
13. Poskytuje informačný servis zákazníkom prostredníctvom služby webchat.
14. Vykonáva administratívne činnosti spojené s predajom a následným zákazníckym servisom.
15. Spolupracuje na kompletizácii podkladov k obchodným prípadom s príslušnými oddeleniami.
16. Zodpovedá za úplnosť obchodných písomností.
17. Uskutočňuje obchodnú korešpondenciu (písomnú a elektronickú) so zákazníkmi.
18. Spracováva žiadosti a rieši záležitosti súvisiace s elektronickou fakturáciou.
19. Na základe vyžiadaných alebo postúpených podkladov aktualizuje informácie o zákazníkoch v informačných systémoch spoločnosti.
20. Realizuje zmeny odberateľov, adries a kontaktných údajov v systéme.
21. Zabezpečuje podklady pre vypracovanie požadovaných štatistík.
22. Pripravuje podklady pre aktualizáciu šablón pre hromadné odpovede (FAQ,OTRS).
2. Aktívne reaguje na požiadavky zákazníkov v snahe o ich vyriešenie, využitie obchodnej príležitosti a v zmysle princípov zákazníckej orientácie.
3. Realizuje prevažne telefonickú komunikáciu so zákazníkmi.
4. Poskytuje aktuálne informácie o ponuke služieb prípadne informácie zo systémov spoločnosti.
5. V rámci svojej kompetencie poskytuje poradenské služby zákazníkom.
6. Zabezpečuje predaj služieb a produktov zákazníkom na základe telefonického alebo písomného (e-mailového) oslovenia.
7. Na základe telefonických požiadaviek zákazníkov realizuje zmeny služieb.
8. Vypracováva typizované zmluvy a dodatky.
9. Realizuje nahodenie a spracovanie zmlúv a dodatkov v systéme.
10. Kontroluje a verifikuje podklady k pripravovaným zmluvám, zmluvám od obchodného zastúpenia.
11. Vedie evidenciu dokumentov vzťahujúcich sa k zákazníkom.
12. Rieši dopyty, reklamácie a sťažnosti zákazníkov.
13. Poskytuje informačný servis zákazníkom prostredníctvom služby webchat.
14. Vykonáva administratívne činnosti spojené s predajom a následným zákazníckym servisom.
15. Spolupracuje na kompletizácii podkladov k obchodným prípadom s príslušnými oddeleniami.
16. Zodpovedá za úplnosť obchodných písomností.
17. Uskutočňuje obchodnú korešpondenciu (písomnú a elektronickú) so zákazníkmi.
18. Spracováva žiadosti a rieši záležitosti súvisiace s elektronickou fakturáciou.
19. Na základe vyžiadaných alebo postúpených podkladov aktualizuje informácie o zákazníkoch v informačných systémoch spoločnosti.
20. Realizuje zmeny odberateľov, adries a kontaktných údajov v systéme.
21. Zabezpečuje podklady pre vypracovanie požadovaných štatistík.
22. Pripravuje podklady pre aktualizáciu šablón pre hromadné odpovede (FAQ,OTRS).
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v poprednej a stabilnej telco spoločnosti,
- práca v mladom kolektíve,
- zaujímavé zamestnanecké benefity.
Informácie o výberovom konaní
Prosíme, aby sa na danú pozíciu hlásili len uchádzači/čky, ktorí majú seriózny záujem a môžu pracovať na zmeny (doobedná zmena 8:00 - 16:30, poobedná zmena 11:30 - 20:00).
Životopis spolu so žiadosťou posielajte na e-mailovú adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za záujem, bohužiaľ z dôvodu veľkého záujmu o túto pracovnú pozíciu nedokážeme odpovedať všetkým kandidátom.
Životopis spolu so žiadosťou posielajte na e-mailovú adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za záujem, bohužiaľ z dôvodu veľkého záujmu o túto pracovnú pozíciu nedokážeme odpovedať všetkým kandidátom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, ekonomické, IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Základný predpoklad:
Ostatné predpoklady:
- ochota PRACOVAŤ NA ZMENY (doobedná zmena 8:00 - 16:30, poobedná zmena 11:30 - 20:00). Prosíme, aby sa na danú pozíciu hlásili len uchádzači/čky, ktorí majú seriózny záujem a môžu pracovať na zmeny.
Ostatné predpoklady:
- odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky,
- práca s PC na užívateľskej úrovni,
- skúsenosti z oblasti poskytovania služieb zákazníkom alebo telefonického predaja sú výhodou,
- príjemné vystupovanie,
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom i písomnom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti, asertivita,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- flexibilita a operatívnosť,
- zodpovednosť a spoľahlivosť,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 1455076
Dátum zverejnenia: 13.1.2016
2016-01-13
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Slovanet, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou