Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
skrátený úväzok, internship, stáž
Bratislava
dohodou
Zaujíma ťa oblasť marketingu pre B2B (business segment)? Chceš nazrieť do business sveta vo veľkej spoločnosti a vyskúšať si nastavenie inovatívneho marketingového mixu pre cieľovú skupinu firemných zákazníkov?
Telekom Trainee program je tá správna príležitosť práve pre teba!
Je to rozvojový program pre študentov II. stupňa VŠ štúdia, ktorý je zameraný na získanie špecifických zručností a skúseností cez samostatné realizovanie projektu na konkrétnom oddelení spoločnosti v priebehu 9 mesiacov. Si vytrvalý, samostatný a máš veľké ambície? Dokáž to sebe aj nám práve teraz. Ak nás presvedčíš o svojich schopnostiach, zabezpečíš si u nás ďalšiu kariéru.
Hľadáme nového člena tímu segmentového marketingu B2B, ktorý bude spolupracovať na projektoch v oblasti marketingovej stratégie a tvorbe ponuky pre biznis zákazníkov. U nás budeš mať veľa priestoru na realizáciu vlastných nápadov, ak si ich v biznise rozumne obhájiš. Projekt, na ktorom budeš pôsobiť, je zameraný na získanie firemných zákazníkov Telekomu prostredníctvom ponuky nových produktov cez vyššiu kvalitu poskytovaných služieb a zákazníckej starostlivosti. Tvojou rolou bude zanalyzovať aktuálny proces a potreby cieľovej skupiny a nastaviť správny marketingový mix z dostupných produktov a služieb. Následne vytvoríš projektový plán, navrhneš predajnú stratégiu a marketingovú komunikáciu. Zrealizuješ a skoordinuješ aj pilotné aktivity, ktoré neskôr spoločne zhodnotíme. V rámci projektu sa stretneš aj s:
-tvorbou a grafickou úpravou interných prezentácií (MS PowerPoint)
-prípravou briefov pre marketingovú komunikáciu a online kampane pre firemných zákazníkov
-revidovaním marketingových, predajných a podporných materiálov pre obchodníkov
-a ďalšími ad-hoc úlohami podľa potreby
Mám záujem
Telekom Trainee program je tá správna príležitosť práve pre teba!
Je to rozvojový program pre študentov II. stupňa VŠ štúdia, ktorý je zameraný na získanie špecifických zručností a skúseností cez samostatné realizovanie projektu na konkrétnom oddelení spoločnosti v priebehu 9 mesiacov. Si vytrvalý, samostatný a máš veľké ambície? Dokáž to sebe aj nám práve teraz. Ak nás presvedčíš o svojich schopnostiach, zabezpečíš si u nás ďalšiu kariéru.
Hľadáme nového člena tímu segmentového marketingu B2B, ktorý bude spolupracovať na projektoch v oblasti marketingovej stratégie a tvorbe ponuky pre biznis zákazníkov. U nás budeš mať veľa priestoru na realizáciu vlastných nápadov, ak si ich v biznise rozumne obhájiš. Projekt, na ktorom budeš pôsobiť, je zameraný na získanie firemných zákazníkov Telekomu prostredníctvom ponuky nových produktov cez vyššiu kvalitu poskytovaných služieb a zákazníckej starostlivosti. Tvojou rolou bude zanalyzovať aktuálny proces a potreby cieľovej skupiny a nastaviť správny marketingový mix z dostupných produktov a služieb. Následne vytvoríš projektový plán, navrhneš predajnú stratégiu a marketingovú komunikáciu. Zrealizuješ a skoordinuješ aj pilotné aktivity, ktoré neskôr spoločne zhodnotíme. V rámci projektu sa stretneš aj s:
-tvorbou a grafickou úpravou interných prezentácií (MS PowerPoint)
-prípravou briefov pre marketingovú komunikáciu a online kampane pre firemných zákazníkov
-revidovaním marketingových, predajných a podporných materiálov pre obchodníkov
-a ďalšími ad-hoc úlohami podľa potreby
ID: 3105216
Dátum zverejnenia: 17.6.2017
2017-06-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Marketingový pracovník Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Motivujúce finančné ohodnotenie