Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Nitra, okres Nitra
asap
- prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety biznis zákazníkov,
- poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami,
- monitorovať vybavovanie prijatých podnetov, riešiť vzniknuté nedostatky a reklamácie, spracovávať zákaznícke požiadavky a objednávky v systémoch,
- pripravovať ponuky, podklady a iné zmluvné dokumenty pre biznis zákazníkov v spolupráci s biznis predajcami,
- analyzovať a vyhodnocovať prevádzkové dáta a navrhovať zlepšenia pre dodržanie ukazovateľov výkonnosti,
- spracovávať požadované reporty v danej oblasti.
Mám záujem
- poskytovať informácie o objednávkach, produktoch a službách spoločnosti v súlade so stanovenými postupmi a smernicami,
- monitorovať vybavovanie prijatých podnetov, riešiť vzniknuté nedostatky a reklamácie, spracovávať zákaznícke požiadavky a objednávky v systémoch,
- pripravovať ponuky, podklady a iné zmluvné dokumenty pre biznis zákazníkov v spolupráci s biznis predajcami,
- analyzovať a vyhodnocovať prevádzkové dáta a navrhovať zlepšenia pre dodržanie ukazovateľov výkonnosti,
- spracovávať požadované reporty v danej oblasti.
ID: 2977999
Dátum zverejnenia: 17.3.2017
2017-03-17
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Telefonický operátor Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.