Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
BA, Bratislava
1.4.2017
- poskytovať technické služby externým aj interným zákazníkom v súvislosti s používaním ,prevádzkovaním a údržbou koncových zariadení,
- komunikovať so servisnými spoločnosťami, dodržiavať proces opráv koncových zákazníckych zariadení,
- prijímať zákaznícke požiadavky na záručný a pozáručný servis produktov,
- spracovávať a viesť príslušnú dokumentáciu, pripravovať podklady, spracovávať výkazy a viesť pridelenú agendu vo zverenej oblasti,
- zadávať a aktualizovať dáta v príslušných informačných systémoch a aplikáciách,
- vykonávať operatívne úlohy podľa potrieb prevádzky služieb zákazníkom.
Mám záujem
- komunikovať so servisnými spoločnosťami, dodržiavať proces opráv koncových zákazníckych zariadení,
- prijímať zákaznícke požiadavky na záručný a pozáručný servis produktov,
- spracovávať a viesť príslušnú dokumentáciu, pripravovať podklady, spracovávať výkazy a viesť pridelenú agendu vo zverenej oblasti,
- zadávať a aktualizovať dáta v príslušných informačných systémoch a aplikáciách,
- vykonávať operatívne úlohy podľa potrieb prevádzky služieb zákazníkom.
ID: 2947788
Dátum zverejnenia: 25.2.2017
2017-02-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Koordinátor, Servisný technik Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.