Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
asap
- prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu,
- identifikovať miesta vzniku systémových porúch,
- monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky,
- spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.
Mám záujem
- identifikovať miesta vzniku systémových porúch,
- monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky,
- spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.
ID: 2887456
Dátum zverejnenia: 12.1.2017
2017-01-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Telefonický operátor Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.