Sr.špecialista digitálnych platforiem - servisný manažér

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Ponúkaný plat (brutto): Dohodou
  • Termín nástupu: Ihneď/Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečovať a zlepšovať kvalitu výkonnosti a dostupnosti služieb v rámci eBiznis-u

- participovať na rozvoji služieb, stratégie a procesov v rámci eBiznis-u

- pravidelne monitorovať a reportovať výkonnosť a kvalitu služieb, nastavovať kľúčové KPIs a TD

- komunikovať a koordinovať Service Desk a IT SMC operátorov pre riešenie a eskaláciu service call-ov a incidentov v rámci servis manažmentu

- vyhodnocovať technické návrhy a prioritizovať implementáciu rozvojových požiadaviek

- účasť na firemných projektoch a aktivitách zameraných na eBiznis

- aktívna spolupráca s oddeleniami, ktoré majú vplyv na eBiznis – Big Data, TD, CRM…





Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

pozícia vyžaduje iniciatívu, proaktivitu, chápanie súvislostí

schopnosť komplexnej analýzy problému a návrhu riešenia

projektový manažment a koordinačné schopnosti

výborné komunikačné a organizačné schopnosti



Prax min. 2 roky v oblasti predajných aplikácií (internetový obchod)

MS Office



Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Adresa spoločnosti

Slovak Telekom, a.s.
Bajkalská 28
817 62 Bratislava
http://www.telekom.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Daniela Greschner


ID: 2876713   Dátum zverejnenia: 5.1.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.