Špecialista procesov a kvality

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vykonávať aktivity v oblasti tvorby, aktualizácie a implementácie zákazníckych procesov pre rezidenčný a biznis segment,

- vyhodnocovať kvalitatívne KPI, navrhovať nástroje a korektívne opatrenia na optimalizáciu a zlepšovanie procesov a kvality a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti, monitorovať a vyhodnocovať ich implementáciu,

- spracovávať podklady a dokumenty v oblasti riadenia procesov a kvality,

- tvoriť, pripomienkovať a aktualizovať metodiky, pracovné postupy a procedúry.





Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Organizačné schopnosti, dôslednosť, schopnosť plánovať, orientácia na výsledok / cieľ, samostatnosť, tvorivosť, iniciatívnosť.



- skúsenosti v oblasti procesného riadenia,

- znalosť produkotového portfólia Slovak Telekom, zákazníckych procesov a aplikácii výhodou,

- MS Office - pokročilá úroveň,

- Visio - základy.



Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Adresa spoločnosti

Slovak Telekom, a.s.
FORUM, Bajkalská 28
817 62 Bratislava
http://www.telekom.sk/


ID: 2771147   Dátum zverejnenia: 18.10.2016  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.