Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Košice
- poskytovať metodickú podporu a poradenstvo vo zverenej oblasti predaja a služieb zákazníkom
- predkladať návrhy na zlepšenie ukazovateľov výkonnosti
- analyzovať a vyhodnocovať prevádzkové dáta
- zabezpečiť implementáciu návrhov na optimalizáciu a zlepšenie
- monitorovať a analyzovať plnenie stanovených cieľov
- monitorovať kvalitu a efektívnosť práce vedúcich zamestnancov v oblasti predaja a služieb zákazníkom
- podporovať vedúcich zamestnancov v oblasti koučingu, tvorbe motivačných a antifluktuačných programov
- monitorovať prevádzku a navrhovať procesy na zlepšenie a zefektívnenie plnenia cieľov
Mám záujem
- predkladať návrhy na zlepšenie ukazovateľov výkonnosti
- analyzovať a vyhodnocovať prevádzkové dáta
- zabezpečiť implementáciu návrhov na optimalizáciu a zlepšenie
- monitorovať a analyzovať plnenie stanovených cieľov
- monitorovať kvalitu a efektívnosť práce vedúcich zamestnancov v oblasti predaja a služieb zákazníkom
- podporovať vedúcich zamestnancov v oblasti koučingu, tvorbe motivačných a antifluktuačných programov
- monitorovať prevádzku a navrhovať procesy na zlepšenie a zefektívnenie plnenia cieľov
ID: 2771146
Dátum zverejnenia: 18.10.2016
2016-10-18
lokalita: Košice Pozícia: Manažér call centra, Marketingový špecialista, Produktový manažér - špecialista, Supervízor call centra, Špecialista prevádzky sietí a služieb Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou pri osobnom pohovore