T- Asistent predaja a servisu na Call Centre

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Žilina
  • Termín nástupu: 2.11.2016
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne. Práve hľadáme posilu, predajcu aj servismena do nášho tímu kontaktného centra v Žiline.

KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.


AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Žiline je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.

Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.
Magio Televízia, Internet, Happy paušály...? Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!

Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod. (ranné, poobedné v dĺžke 8,15 hod vrátane obeda).
Vieme Ti ponúknuť prácu aj na skrátený pracovný úväzok.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ KU SVOJEJ PRÁCI?
Výbava nášho T-asistenta zahŕňa predovšetkým efektívnu komunikáciu, obchodného ducha (cit pre biznis, umenie načúvať klientom, spozorovať príležitosť a schopnosť im niečo ponúknuť a predať), iskru v očiach (nadšenie pre svoju značku, produkty a telco biznis) a vytrvalosť (len tak sa nenecháš odradiť neúspechom). A bude fajn, ak budeš vedieť pracovať s počítačom v rôznych aplikáciách. :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Iné výhody

ČO U NÁS ZÍSKAŠ?
Hneď od začiatku dostaneš veľkú podporu, nastavíme ti plán, čo sa kedy naučíš v oblasti produktov, systémov, komunikačných zručností a vedenia predajného rozhovoru.
Spoznáš telco novinky medzi prvými a prenikneš do psychológie predaja, spoznáš viacero typológií zákazníka a pod vedením našich šikovných kolegov sa budeš môcť rozvíjať v oblasti starostlivosti a predaja na jednotku:-)
Na oplátku od teba budeme chcieť skutočný záujem o zákazníka, úsmev na tvári, aj keď zrovna nebudeš mať najlepší deň a to, na čom sa dohodneme, musí platiť. Nie vždy je to hračka. Máme smelé predajné ciele a práca so zákazníkom je niekedy poriadny stres.
Sme ale super partia, čo drží spolu. Tešíme sa na teba!

MOTIVAČNÉ OHODNOTENIE, ktoré tvorí => fixná mzda + variabilná zložka mzdy. Jej výšku si vieš výrazne sám ovplyvniť, záleží od Tvojej snahy a nasadenia (každý predaný produkt zvýši tvoj bonus – čím viac predáš, tým viac zarobíš ).
Ponúkame Ti tiež paušál so smartfónom a Magio televíziu zadarmo, ostatné produkty s výraznou zľavou a ďalšie benefity.

Adresa spoločnosti

Slovak Telekom, a.s.
FORUM, Bajkalská 28
817 62 Bratislava
http://www.telekom.sk/


ID: 2764594   Dátum zverejnenia: 13.10.2016  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.