Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
asap
Riadiť, rozvíjať a motivovať zamestnancov Odd. zákazníckych procesov.
Zodpovedať za end-to-end definovanie, analýzu, optimalizáciu, redizajn a implementáciu zákazníckych procesov, postupov a procedúr za účelom efektívneho fungovania zákazníckych služieb a predaja.
Zodpovedať za definovanie procesných požiadaviek na rozvoj systémov v CRM oblasti a spolupracovať na projektoch s dopadom na zákaznícke procesy.
Zodpovedať za testovanie funkčnosti a účinnosti zmien v IT systémoch.
Zodpovedať za navrhovanie a analýzy KPI zákazníckych procesov.
Riadiť metodiku tvorby procesov, postupov, manuálov a zákazníckych tlačív a analýz KPIs.
Zodpovedať za správu a rozvoj obsahu príslušného informačného portálu používanom pri predaji služieb a starostlivosti o zákazníkov.
Mám záujem
Zodpovedať za end-to-end definovanie, analýzu, optimalizáciu, redizajn a implementáciu zákazníckych procesov, postupov a procedúr za účelom efektívneho fungovania zákazníckych služieb a predaja.
Zodpovedať za definovanie procesných požiadaviek na rozvoj systémov v CRM oblasti a spolupracovať na projektoch s dopadom na zákaznícke procesy.
Zodpovedať za testovanie funkčnosti a účinnosti zmien v IT systémoch.
Zodpovedať za navrhovanie a analýzy KPI zákazníckych procesov.
Riadiť metodiku tvorby procesov, postupov, manuálov a zákazníckych tlačív a analýz KPIs.
Zodpovedať za správu a rozvoj obsahu príslušného informačného portálu používanom pri predaji služieb a starostlivosti o zákazníkov.
ID: 2623630
Dátum zverejnenia: 28.6.2016
2016-06-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Procesný inžinier, Procesný manažér Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.