Manažér zákazníckych procesov

plný úväzok

Bratislava

asap

Riadiť, rozvíjať a motivovať zamestnancov Odd. zákazníckych procesov.

Zodpovedať za end-to-end definovanie, analýzu, optimalizáciu, redizajn a implementáciu zákazníckych procesov, postupov a procedúr za účelom efektívneho fungovania zákazníckych služieb a predaja.

Zodpovedať za definovanie procesných požiadaviek na rozvoj systémov v CRM oblasti a spolupracovať na projektoch s dopadom na zákaznícke procesy.

Zodpovedať za testovanie funkčnosti a účinnosti zmien v IT systémoch.

Zodpovedať za navrhovanie a analýzy KPI zákazníckych procesov.

Riadiť metodiku tvorby procesov, postupov, manuálov a zákazníckych tlačív a analýz KPIs.

Zodpovedať za správu a rozvoj obsahu príslušného informačného portálu používanom pri predaji služieb a starostlivosti o zákazníkov.





Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 2623630  Dátum zverejnenia: 28.6.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.