Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Slovensko, 2 dni v týždni Bratislava, Bratislava
ASAP
Hľadáme posilu pre rýchlo rastúce oddelenie Telekom Doma.
Náplň práce / Hlavné zodpovednosti:
Oblasť riadenia výkonnosti:
Na základe existujúcich sales reportov pripravovať pravidelné týždenné a mesačné KPI reporty.
Pripravovať Ad hoc biznis analýzy na požiadanie manažmentu.
Konzultovať s vedúcimi tímov výsledky KPI reportov a hľadať priestory pre zlepšenie výkonnosti.
Na základe vlastných pozorovaní prevádzky regionálnych tímov aktívne prichádzať s iniciatívami na zlepšenie výkonnosti.
Definovať potreby predajcov a vedúcich tímov v oblasti reportingu a KPIs, upraviť existujúci reporting smerom k požiadavkám interných zákazníkov.
Prenášanie „best practice“ riadenia výkonnosti z iných predajných kanálov do Telekom Doma.
Vzdelávať vedúcich tímov v oblasti riadenia výkonnosti, objasňovať funkčnosť existujúcich nástrojov a KPIs a ich vzťah ku konečným výsledkom.
Identifikovať existujúce IT nástroje Telekomu, ktoré možno využiť pre Telekom Doma, prioritizovať ich nasadenie a riadiť implementáciu do prevádzky.
Na základe podkladov z prevádzky, vývoja z minulosti, očakávaní firmy a po konzultácii s manažmentom nastavovať plány výkonnosti pre Telekom Doma, vrátane detailu na jednotlivé regionálne tímy.
Konzultovať výkon partnerov, na pravidelnej báze pripravovať forecast predaja a porovnanie voči očakávaniam firmy.
Oblasť procesov a kvality:
Vlastnými pozorovaniami v regiónoch identifikovať oblasti, kde nedostatok formálnych pravidiel spôsobuje nekvalitu, suboptimálny chod tímov, odchýlenie sa od noriem a štandardov ST, či má negatívny vplyv na motiváciu predajcov.
Navrhnúť, popísať a štandardizovať procesy v týchto oblastiach, po konzultácii s manažmentom nastavovať a odkomunikovať jasné a transparentné pravidlá.
Sledovať dodržiavanie nastavených procesov v praxi, vysvetľovať vedúcim tímov zmysel nastavených pravidiel a motivovať tímy k ich dodržiavaniu.
Spracovávať eskalácie od SBO (reklamácie) či iných predajných kanálov, identifikovať vzorec problému, vyriešiť daný prípad a zároveň nastaviť pravidlá s cieľom predísť vzniku podobných problémov v budúcnosti.
Mám záujem
Náplň práce / Hlavné zodpovednosti:
Oblasť riadenia výkonnosti:
Na základe existujúcich sales reportov pripravovať pravidelné týždenné a mesačné KPI reporty.
Pripravovať Ad hoc biznis analýzy na požiadanie manažmentu.
Konzultovať s vedúcimi tímov výsledky KPI reportov a hľadať priestory pre zlepšenie výkonnosti.
Na základe vlastných pozorovaní prevádzky regionálnych tímov aktívne prichádzať s iniciatívami na zlepšenie výkonnosti.
Definovať potreby predajcov a vedúcich tímov v oblasti reportingu a KPIs, upraviť existujúci reporting smerom k požiadavkám interných zákazníkov.
Prenášanie „best practice“ riadenia výkonnosti z iných predajných kanálov do Telekom Doma.
Vzdelávať vedúcich tímov v oblasti riadenia výkonnosti, objasňovať funkčnosť existujúcich nástrojov a KPIs a ich vzťah ku konečným výsledkom.
Identifikovať existujúce IT nástroje Telekomu, ktoré možno využiť pre Telekom Doma, prioritizovať ich nasadenie a riadiť implementáciu do prevádzky.
Na základe podkladov z prevádzky, vývoja z minulosti, očakávaní firmy a po konzultácii s manažmentom nastavovať plány výkonnosti pre Telekom Doma, vrátane detailu na jednotlivé regionálne tímy.
Konzultovať výkon partnerov, na pravidelnej báze pripravovať forecast predaja a porovnanie voči očakávaniam firmy.
Oblasť procesov a kvality:
Vlastnými pozorovaniami v regiónoch identifikovať oblasti, kde nedostatok formálnych pravidiel spôsobuje nekvalitu, suboptimálny chod tímov, odchýlenie sa od noriem a štandardov ST, či má negatívny vplyv na motiváciu predajcov.
Navrhnúť, popísať a štandardizovať procesy v týchto oblastiach, po konzultácii s manažmentom nastavovať a odkomunikovať jasné a transparentné pravidlá.
Sledovať dodržiavanie nastavených procesov v praxi, vysvetľovať vedúcim tímov zmysel nastavených pravidiel a motivovať tímy k ich dodržiavaniu.
Spracovávať eskalácie od SBO (reklamácie) či iných predajných kanálov, identifikovať vzorec problému, vyriešiť daný prípad a zároveň nastaviť pravidlá s cieľom predísť vzniku podobných problémov v budúcnosti.
ID: 2426253
Dátum zverejnenia: 6.2.2016
2016-02-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Business Intelligence Specialist, Obchodný manažér, Špecialista reportingu Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.