Regionálny supervízor externého predaja

plný úväzok

Slovensko, 2 dni v týždni Bratislava, Bratislava

ASAP

Hľadáme posilu pre rýchlo rastúce oddelenie Telekom Doma.



Náplň práce / Hlavné zodpovednosti:



Oblasť riadenia výkonnosti:

 Na základe existujúcich sales reportov pripravovať pravidelné týždenné a mesačné KPI reporty.

 Pripravovať Ad hoc biznis analýzy na požiadanie manažmentu.

 Konzultovať s vedúcimi tímov výsledky KPI reportov a hľadať priestory pre zlepšenie výkonnosti.

 Na základe vlastných pozorovaní prevádzky regionálnych tímov aktívne prichádzať s iniciatívami na zlepšenie výkonnosti.

 Definovať potreby predajcov a vedúcich tímov v oblasti reportingu a KPIs, upraviť existujúci reporting smerom k požiadavkám interných zákazníkov.

 Prenášanie „best practice“ riadenia výkonnosti z iných predajných kanálov do Telekom Doma.

 Vzdelávať vedúcich tímov v oblasti riadenia výkonnosti, objasňovať funkčnosť existujúcich nástrojov a KPIs a ich vzťah ku konečným výsledkom.

 Identifikovať existujúce IT nástroje Telekomu, ktoré možno využiť pre Telekom Doma, prioritizovať ich nasadenie a riadiť implementáciu do prevádzky.

 Na základe podkladov z prevádzky, vývoja z minulosti, očakávaní firmy a po konzultácii s manažmentom nastavovať plány výkonnosti pre Telekom Doma, vrátane detailu na jednotlivé regionálne tímy.

 Konzultovať výkon partnerov, na pravidelnej báze pripravovať forecast predaja a porovnanie voči očakávaniam firmy.



Oblasť procesov a kvality:

 Vlastnými pozorovaniami v regiónoch identifikovať oblasti, kde nedostatok formálnych pravidiel spôsobuje nekvalitu, suboptimálny chod tímov, odchýlenie sa od noriem a štandardov ST, či má negatívny vplyv na motiváciu predajcov.

 Navrhnúť, popísať a štandardizovať procesy v týchto oblastiach, po konzultácii s manažmentom nastavovať a odkomunikovať jasné a transparentné pravidlá.

 Sledovať dodržiavanie nastavených procesov v praxi, vysvetľovať vedúcim tímov zmysel nastavených pravidiel a motivovať tímy k ich dodržiavaniu.

 Spracovávať eskalácie od SBO (reklamácie) či iných predajných kanálov, identifikovať vzorec problému, vyriešiť daný prípad a zároveň nastaviť pravidlá s cieľom predísť vzniku podobných problémov v budúcnosti.





Kontakt

Vitoslavská Jarmila

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 2426253  Dátum zverejnenia: 6.2.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.